Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För att undvika missförstånd så börjar jag med att säga att veterinärtid är bokad. Så nu till saken. En bekants hund har en knöl...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: boccia
·
J
Övr. Hund Inte för att priset spelar så stor roll för en bra hund, men hur mycket kostar en bra bruks/tjänste-schäfer, tar de flesta uppfödarna...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
17 239
Senast: GSD
·
Övr. Hund På söndag åker jag och hämtar hund! :bump: Sååå länge jag har letat och så dök den perfekta kandidaten upp, har legat mitt under...
2
Svar
22
· Visningar
1 865
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Jag kan inte så mycket om hundar så därför undrar jag om det är för kallt för en hund att bada i en sjö, med normal...
Svar
7
· Visningar
919
Övr. Hund Hej, kan ni inte berätta lite om era hundar, vad ni aktiverar er med osv? Tycker rasen verkar vara trevlig både i arbete och som...
Svar
18
· Visningar
5 403
Senast: plymen
·
R
Övr. Hund Jag kan inte så mycket om hundar så därför undrar jag om det är för kallt för en hund att bada i en sjö, med normal...
Svar
7
· Visningar
857
Övr. Hund Blev det i dag Första valpen är nu född En hane vad jag kunde se vid en snabbkoll :)
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 794
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Bara måste få dela med mig av mina föräldrars nyinköpta underbaring, Löjtnantshjärtats Pandora ("Doris") Kan man motstå något så...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: lundborg
·
L
Övr. Hund Min käre gamle granne sa något underbart för ett tag sen efter att hans hund gått bort, "Har man väl sett in i ett par bruna hundögon så...
2
Svar
35
· Visningar
5 616
Senast: Luem
·
Övr. Hund Vår flock utökas förhoppningsvis med en dvärgpinscher inom 10 veckor. Kullen föds enlgt planerna nästa tisdag.. ihh. Jag hoppas på en...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: fjutten
·
Övr. Hund - Familjehund - glad - följsam - arbetsvillig - sportig - relativt lättlärd - storleksmässigt rymmas bak i en golf halvkombi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 670
Senast: Miljah
·
Övr. Hund Jag vill höra era åsikter, ingen åsikt är för dum. Man kanske rent av får sig en tankeställare av någons åsikt eller erfarenhet. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 172
Senast: soffeloffan
·
P
Övr. Hund Satt och slökollade på min hunds hunddata på SKK. Såg då att ett CK fattas från en utställning som var för ett år sedan. Är det för sent...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: falukorw
·
M
Övr. Hund Jo följer ju lite i tysthet dessa trådar runt schäfer.. Undrar vad ni tycker om den här stammen? Fader:Behatalndets Quartz...
Svar
18
· Visningar
2 086
Övr. Hund Vad är det för fel på människor som inte informerar tider? Har letat över hela google utan att hitta hur upplägget ser ut? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Grimsan har sedan hon kom hem till mig haft ett väldigt dåligt högeröra, det är ilsket rött, geggigt och hänger och hon går hela tiden...
Svar
9
· Visningar
1 793
Hundträning Jag vill bara kolla med er. Har hört och sett så många som tränar inför ett MT MH. De får mycket bra poäng , hunden vet exakt va som...
2
Svar
21
· Visningar
4 262
Senast: linafina
·
A
Övr. Hund Hur är det egentligen med valpar och motion? Vår 9 veckor golden går vi aldrig promenader med, men vi släpper henne lös på gräsmattan...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Upptäckte för någon dag sedan att tiken min (som löpte för ca 2,5 månad sedan) var "klibbig" i pälsen under magen. Kikade efter och...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Börjar få lite ont om ideér vad jag ska göra av min hund på dagen. Har prövat att sätta upp lappar om någon kan passa henne (visst, där...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 867
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka