Födelsedag

Sv: Födelsedag

Det där borde ta mig 17 vara olagligt :mad: sitter och funderar på att triangla inlägget :devil:

:love: Så underbara, och ljuden *döör* . Skrattar lite åt den stackars valpen som hamnar lite avsides i jakten på mat

Med lite assistans från mamma så hamnade även han rätt efter ett tag :D

Älskar valpknorr i köket :love:

Är lite varmt för henne inne, eftersom jag drar över lite mer till värmen de första veckorna när det finns valpar i huset.

Oh, nej.. Hon älskar valpar och försöker hela tiden komma åt att norpa till sig finsk spetsvalpen till sin låda och på så vis utöka valpskaran sin lite, till frysens stora förtret :D

Det är himla ont om älg härnere i Skåne, synd. Får nog flytta tillbaka till Västerbotten och börja jaga älg...! Suck!! :love:

Spana in hjärtegrynet :D

hjarta-2.jpg

Kan man annat än bara smälta?

Och röda spöket som fyller en vecka :love:

dag7-bild1.jpg

Hon är redan nu en köttbulle med ben :angel:

Först jämtkullen ca 1 vecka gammal, då var dottern 5 år ca och hade vaknat på natten, så denna syn mötte mig i köket på morgonen. 1 Jämthundstik, 7 jämtvalpar, 1 dotter med täcke och kuddar + en av katterna mös i valplådan :love:

nena-molly-valpar-katt.jpg

Har tre barn totalt, varav den äldsta är 17, en 14 och den yngsta nu har fyllt 7

Så skulle alla barn få växa upp då bleve det en bättre värld! Säger Lena, mamma till ETT barn, 8årig flicka, med 4 katter och kastrerad Beauceronhanne, men ändå...!
Oj!! Såg just lilla kalufsen nertill på bilden!!

Oj!! Såg just lilla kalufsen nertill på bilden!!

Ja, det är dottern det, som ligger och sover gott i valplådan med tiken och alla valparna + katten då givetvis :cool:

Hon hade vaknat och varit lite ledsen på natten och i stället för att krypa in hos mig lade hon sig i tryggheten där och somnade om i förvissning att inget skulle kunna hända med Molly som vakade över henne när hon sov :love:

Ja, hur var det nu egentligen... Nog fattas det väl lite gråa hundar i hushållet :devil: Ni har ju bara tre nu.. :rofl: :rofl: :rofl:

vänta bara.... snart kanske jag oxå har gråsälar.
men har fått nöja mig med en kaninunge igår..:rofl:

:angel::angel:jnej det som saknas här just nu är inte en gråsäl utan en rödgroda:rofl:

Kanin!?!

Kanske läge för charmie att hälsa på :angel: :confused:

Är du köttbullssugen, så vet jag var det finns en med Micken nära besläktad valp :devil: :love: :devil:

(för er som inte förstår skämt: nej, jag skulle aldrig någonsin låta någon av jakthundarna fara efter en kanin!)

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Sel
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 792
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike...
2
Svar
22
· Visningar
1 587
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka