Födelsedag

Sv: Födelsedag

Ja, nu har det blivit lite ruljans på det hela och minst en till finns i magen enligt mitt trogna stetoskop :D

:eek:

Då får du allt komma på något bättre än Gretamärta :rofl:

--------------------------------------------

Såååå...

Nu har då valp nr 6 kommit och det är ytterligare en liten brud :D

tvalp4-bild2.jpg

tvalp4-bild3.jpg

Grattis till alla valparna!

Börjar bli lite valpsjuk nu men blir inte fören till nästa sommar jag får nästa kull.

2 hanvalpar har ploppat ut i tät följd :D

Nr 3 (valp 7)

hvalp3-bild2.jpg

hvalp3-bild3.jpg

Och nr 4 (valp 8)

hvalp4-bild1.jpg

h-valp4-bild2.jpg

Så nu är det 4+4 :banana:

Vad trevligt med valpar :)

Då vill jag också ställa en liten fråga. Vad vill de flesta jägare oftast ha, tik eller hane?

Ganska jämt överlag, men just i den här kullen övervägde antalet intresserade av hanvalp.

Oj,vad många det blev!Fler?
Jag vill se bilder på puppisarna sen när dom har fått ögon!!

Hon är en elak person Gnist. Nu lär vi få se bilder hela tiden på de små valparna. Så sitter man här och dreglar framför datorn över hur söta de är :love:

Så påminna, det glömmer hon inte. Är man elak så är man :D ;)

Hon är en elak person Gnist. Nu lär vi få se bilder hela tiden på de små valparna. Så sitter man här och dreglar framför datorn över hur söta de är :love:

Så påminna, det glömmer hon inte. Är man elak så är man :D ;)

Ja,fast nu kan hon lägga ut hur många bilder hon vill,jag gillar inte råttor.Men om ett par tre veckor då kommer jag oxå att dregla.

:eek: Jag?? Elak och ond?? Det var det värsta jag hört :angel:

Jag tror inte det kommer fler nu, så som det verkar blev det 8 valpar även denna gång.

Nybytt och torrt

8valpar-bild1.jpg

8valpar-bild2.jpg

8valpar-bild3.jpg

Om där finns någon fler i magen, så har den gömt sig väldigt väl ;)

Lugnt och skönt i valpkorgen ... än så länge ! Snart stojar dom antaligen galet !

Grattis Gnist och Molly !

:

Om där finns någon fler i magen, så har den gömt sig väldigt väl ;)

Hur funkar det där egentligen, vad händer om det blir kvar en valp i magen som inte kommer ut? Hur vet man att alla valpar är födda?

Grattis till bäbisarna, ska bli så kul att få se bilder sen när dom växt till sig lite!:love::bump:

Nja, för att vara henne så är det en ganska normal kull

080918-alla-bild1.jpg

Natten har varit lugn och som jag trodde, så fanns där ingen fler valp :)

Passade på att fota drivan av valpar när tiken var ute på morgonpinket :D

I går blev det ju inte mycket gjort här hemma av någon konstig anledning :angel:
Så i dag ska jag ta en tvätt, städ och bakdag i köket och njuta av små valpgnyn medan jag pysslar
d025.gif

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Sel
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 792
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike...
2
Svar
22
· Visningar
1 587
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka