Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ville bara berätta nåt fint jag såg i afton, medans jag gick runt med min Beauceron och väntade på att lillflickan skulle komma ut från...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad månade bliva av dessa i en och samma jycke måntro :confused: Schäfer, New Foundland, Old English Sheepdog, Golden, Border Collie...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 164
Senast: Mammadutt
·
D
Övr. Hund Som en del av er vet så fick jag Zingo när han var 11 månader gammal och skulle avlivas. Det har varit jobbiga år innan han började lita...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: Milene
·
Övr. Hund Vad ger ni era små hundar för godis? Tycker det är så tråkigt att stå och bryta sönder allt godis för att de för stora för min lilla...
Svar
19
· Visningar
1 363
Övr. Hund Träffar nu en hund lite då och då som tydligen är av rasen Tamaskan. Det är ingenting jag hört talas om tidigare och jag hittade i stort...
Svar
1
· Visningar
1 889
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Eftersom "tripphultsmupparna" ( ;) ) inte vill ha surr om andra träffar i sin tråd, så tar vi det här i stället. Jag kan som sagt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 146
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har en 8v hemma och läste nånstans att de ska sova ca 18timmar per dygn, det stämmer ju inte i detta fallet...:) Jag försöker ändå att...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Phocahontas
·
Övr. Hund Min stackars lille grabb har gått och blivit halt. Han har haltat i 4 dygn nu och hältan kom plötsligt utan att vi kan komma fram till...
Svar
1
· Visningar
639
Övr. Hund Hur funkar det med en polishund som inte gillar andra hundar?
Svar
7
· Visningar
845
Övr. Hund Det är inte förrän nu, två veckor senare då hon flyttade till sitt nya hem som det har gått upp för mig att min kära goa Liz inte finns...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Buppisen
·
E
Övr. Hund Jag och min sambo är så glada, för vi ska skaffa en Rhodesian Ridgeback :laugh: Vi har dock en liten fundering... Vi hade först...
Svar
3
· Visningar
5 316
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Jag och vovven har varit i norrland (Borlänge :D) och hälsat på systeryster och då passade vi på att träna (och busa) lite med hundarna...
2
Svar
30
· Visningar
2 140
Senast: jappisen
·
Övr. Hund som ringer på valparna egentligen:crazy: jag har nu tre pojkar och en tik kvar, tiken åker troligvis nästa vecka men nu ringde en kvinna...
Svar
19
· Visningar
1 441
Senast: syrran
·
Övr. Hund Hej. Jag har fått en förfrågan från en valpköpare i norge. Låter så klart jätte kul! men min fråga är, kan man flyga över valpen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 569
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Jag såg att det redan hade startats julklappstrådar i andra forum, och inte ska vi på Hund vara sämre. Vad önskar sig era hundar i...
2
Svar
21
· Visningar
3 108
Övr. Hund I morgon ska vi ta bort Gammelhunden pga ålderskrämpor. Hon har levt ett lyckigt liv men nu orkar hon inte mer. Min fråga är, hur ska...
Svar
9
· Visningar
1 095
Övr. Hund Hur gör era hundar för att sno åt sig uppmärksamhet. Såhär gör min lilla knasboll. http://www.youtube.com/watch?v=27HdjiMKmOw
Svar
2
· Visningar
805
Övr. Hund Det börjar så smått bli dags för mig att skaffa ytterligare en hund. Jag vet redan vilken tik jag vill ha från och denna kommer att löpa...
2
Svar
23
· Visningar
1 758
Senast: Grana
·
V
Övr. Hund funderat på detta nu ett tag. ni som har hund på foder. vem står för vad, du och ägaren? vad händer om hunden blir sjuk? vem betalar...
Svar
5
· Visningar
3 576
Senast: orcide
·
Övr. Hund Inlåst nattetid alltså? För att hunden hugger och du bor själv så om hunden attackerar på natten kan ingen hjälpa dej:crazy: För...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 381
Senast: Syrsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka