Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund både jag och sambon har mycket vänner som kommer på besök till oss, och visst är det roligt att hunden blir glad men rätt jobbig är hon...
Svar
5
· Visningar
1 925
A
Övr. Hund Är det för tidigt att "klicka in" en valp på 11 veckor? Är det nån som har något tips hur man kan använda klicker för att få hunden...
Svar
4
· Visningar
709
Senast: Gilly
·
H
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=y2AWFBhWL_o min lille skit ser sig själv i spegeln och blir galen.. haha.. så söta dom små djuren kan...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Och nog gör hon skäl för sitt alias alltid.. Och de grå är ju nu 1½ vecka redan.. Tiden går...
2
Svar
23
· Visningar
1 669
Senast: Prillan
·
E
Övr. Hund HEj Jag går i valet och kvalet över att skaffa hund nästa sommar. Jag pluggar nu och har precis börjat, tiden finns och pengarna för...
2
Svar
25
· Visningar
3 398
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Det är så att jag nu har en saluki kille på 3.5 månader, Och har blivit erbjuden att få en Italiensk vinthund av min upp födare en valp...
Svar
16
· Visningar
1 556
Ä
Övr. Hund Mina föräldrar hade tidigare en West Highland White Terrier, han fick tas bort i äldre dagar bla pga att han blev väldigt grinig och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 649
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund som slog mig häromdag:idea:Är det ingen som har Newfoundlandhund nuförtiden? När jag var barn fanns det "massor" men nu ser man nästan...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: movi
·
J
Övr. Hund Idag lyckades jag äntligen få med mig kameran till klubben för att fotografera vår lydnadsgrupp. Helt plötsligt slog dimman till...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Kära bukefalister.. Jag har funderat länge på att köpa en hund. Just nu bor jag i USA så det kommer inte att bli av försen om 1 eller...
2
Svar
38
· Visningar
2 331
Senast: linney
·
Övr. Hund Ja hur gör ni, häller ni upp det i plastunna el. har ni kvar det i påsen? Har fått rekomenderat från en del försäljare att man ska ha...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: niardasp
·
Övr. Hund ... vad tror ni - dräktig eller inte? *gissningslek*
2 3
Svar
49
· Visningar
3 393
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund www.foderbilen.se Ngn som har beställt därifrån? Funkar det bra??
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Ja, nu har det jag fruktade börja hända; Totte har börjat markera inomhus :eek: :eek: och jag blir galen! Han gör det aldrig hemma...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Har försökt att få min hund att sluta äta Pedigree men det vill hon inte. Är det hon funklar bäst på och framför allt äter. Har provat...
Svar
16
· Visningar
2 214
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Promenaddags? På arbetet - snacka om arbetsmoral. Ledig... Ett tappert försök... (OBSERVERA att han även håller i en...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Yrja
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag och min sambo ska få hem en underbar liten chihuahua kille nästa månad men vi kan inte riktigt bestämma oss för ett namn...
Svar
18
· Visningar
3 386
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Vet inte om den här videon har varit uppe på forumet förut, men jösses vilken ilskebytta! :eek: Som någon skrev i kommentarerna "its...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: Red_Chili
·
B
Övr. Hund Som nyblivna hundägare har man tusen frågor, här kommer en till. Valpar ska inte promenera för långt/överanstränga leder och...
Svar
2
· Visningar
6 571
Senast: Red_Chili
·
B
Övr. Hund Har en 11 veckors valp jag känner behöver mer att öva hjärnan med inomhus. Vi brukar gömma godis, öva lite lydnad, och så får hon...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Bianca1971
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka