Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ibland undrar jag hur naturen löser sånt här... länk.
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 638
Senast: LIA
·
P
Övr. Hund Jag är väldigt intresserad av att satsa hårt på lydnad med en framtida hund. Det innebär att jag kommer att träna på brukshundklubb...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Donnan
·
P
Övr. Hund Svammelvarning! Jag har en tankeställning eller vad jag nu ska kalla det som jag ofta finner mig fundera på när jag läst diverse...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 460
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Hur är det egentligen med exteriörbeskrivningen inför korning? Räcker det att hunden exteriörbeskrivs på plats samma dag som själva...
Svar
5
· Visningar
1 534
Senast: linafina
·
L
Övr. Hund jag har en schäfer colli tik på snart 2 år! jag har tränat viltspår och har bara ett prov kvar med henne! hon kan de mesta och jag är...
2
Svar
29
· Visningar
2 106
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hejsan. Jag har en tik på snart 18 månader och är redan på sitt 3dje löp. Hon har haft demodex så ja tycker inte att avel på henne är...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 158
Övr. Hund Sitter och drömmer på jobbet, den här drömmen ska dock INTE bli sann, men ... Funderar på vilken som kan vara min andra ras. Har en...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jösses vad tiden går fort :eek: Mycket nyfiken liten fröken.. De små var ju ute på "äventyr" på utsidan under tiden som jag...
Svar
9
· Visningar
1 112
I
Övr. Hund Undrar i vad vilka klasser man får tävla med en hund som ej är registreings berättigad i SKK? Givetvis är hunden chippad och registrerad...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Natural dogmanship - finns det? Vilka teorier/tränare skulle ni säga var hundvärldens svar på Leslie Desmond ("horsemanship through...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Fortune var ju allvarligt sjuk (hon är friskförklarad sedan nån vecka:bump: ) i våras somras och börjar nu hämta sig och blivit sig...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag känner att jag är för kräsen i jakten på en hund. Först ut ; Cavalier King Charles Spaniel. Där vill jag ha efter danska...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 535
Senast: KisseNova
·
K
Övr. Hund Liten bilduppdatering på den lilla fröken som börjar bli stor: Fiddeli får också vara med på ett hörn: Lite...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Som ny hund ägare har jag lite funderingar och frågor. Vad har ni för reflexer till er och era hundar nu när det börjar bli mörkt om...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: Luem
·
Övr. Hund Ah, måste bara få visa upp nya snyggingen i familjen. Visst, det har gått ett tag men har bara inte hunnit att lägga upp bild här...
Svar
3
· Visningar
6 385
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vem ska ställa ut? Jag ska ställa våran schäfer tik den 28:e, både hon och jag är nybörjare :p
Svar
1
· Visningar
661
Senast: HD
·
A
Övr. Hund Suck, stonk och stön! Våran lilla kille svänger rejält i magen, i början var han lagom lös i magen, sen blev han jätte kass i magen...
Svar
6
· Visningar
6 204
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Gaaahhhh :eek: Är man galen eller bara tokig :confused: Planen för dessa 4 första prov denna höst är: Löshundprov 27/9...
2
Svar
28
· Visningar
1 873
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Någon som ska ställa?:) Själv ska jag ställa min jappe båda dagarna, Som tyvärr nu har just vart magsjuk och komma nog va mager:(...
Svar
2
· Visningar
711
H
Övr. Hund Hur reagerar hundarna om de hamnar i vattnet med en flytväst? Tänker lite på att de måste väl hämna deras normala rörelser och känsla...
Svar
6
· Visningar
972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka