Hujeda mig vilken blandning...

Sv: Hujeda mig vilken blandning...

Ibland undrar jag hur naturen löser sånt här...
Håller med Martha att naturen klarar sig bättre utan människans inblandning. Naturen skulle överhuvud taget inte producerat missfoster av dom slag människan verkar gilla att göra raser av. För den som möjligtvis tror något annat, så finns inte en enda tam hundras som naturen tagit fram.

Kommentar ang svaret från säljaren. Om jag varit intresserad av blandningen och varit öppen för att köpa en, så nog sjutton hade jag frågat om prisnivån. 8000:- för en märklig blandning!?

LIA

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 626
Senast: Sel
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 900
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 270
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka