Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad kallas den fina gula färgen som hunden i tre-reklamen har? Är den ovanlig? Till vänster:
2
Svar
30
· Visningar
2 034
Senast: Elcyion
·
Övr. Hund Ja, vad har era hundar för oanade och för rasen otypiska naturtalanger? Jag har upptäckt att min fauvefröken som i normlafallet är en...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 743
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni förhåller er till det? Det var så att jag skulle köpa en hanvalp som hade navelbråck, priset på hunden hade...
2
Svar
36
· Visningar
16 404
Senast: Svalan
·
J
Övr. Hund Hej min GD lyckades i morse bryta sin klo så den gick av man ser pulppan och klon har vriditt sig snett innåt,sitter och väntar på att...
2
Svar
28
· Visningar
4 413
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska låna ut flatten på foder. Det fungerar inte att ha honom med vår andra hund. Han är alldeles för dominant & attackerar helt utan...
2
Svar
29
· Visningar
2 756
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu när hunden börjar kunna vara ensam längre stunder så är det hopplöst träligt att gå iväg och sen regelbundet smyga tillbaka och...
2
Svar
20
· Visningar
2 362
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort.. För ca 3 veckor sen åkte magnus syster in med sin tik för att hon hade blivit lite gó om...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: Trani
·
H
Övr. Hund Skulle behöva lite hjälp. Brukar massera hundarna efter riktigt långa träningspass. Vilket dom uppskattar. Har gått en kurs i massage...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Mamman till min valp är nu 7½ år gammal. Jag tittade för någon minut sedan på hennes tänder... Det var inte en trevlig syn. Jag tvivlar...
Svar
15
· Visningar
1 683
Senast: Yrja
·
S
Övr. Hund Ja, eller hur man ska beskriva det? Med sängkläderna? Täcke, kuddar, lakan, allt i en enda röra? Keo får ett sådant ryck nästan varje...
Svar
7
· Visningar
1 251
L
Övr. Hund Är det nån som vet varför hundar sprätter med bakbenen ibland när de är ute och rastas? Ni vet, de går där och nosar och kissar lite...
2
Svar
20
· Visningar
13 076
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Ja är det farligt att ge hunden paprika? Min hund gillar det skarpt, speciellt den röda!!
Svar
0
· Visningar
1 101
Senast: peace
·
Övr. Hund Hej och hå! Behöver råd! Min schäfer tik har "flippat ur"! Jag har två hundar, en mellanstor kastrerad blandras hane 9 år och en...
2
Svar
21
· Visningar
2 200
Övr. Hund Igår blev Nikita påhoppad av grannens hund igen, som tur är inga allvarliga fysiska skador utan enbart lite blod på ett öra. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund har en tvåårig tik som är lite småkräsen med maten, hon tröttnar på sitt torrfoder, och byter jag sort är det jättegott:laugh: i tre...
2
Svar
24
· Visningar
2 966
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund På söndag den 5 /10 gör min rottweiler tik sitt MT Hoppas det kommer att gå bra. Jag är lite pirrig nu. Hon är pigg och alert igen...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Har ni tips på riktigt aptitretande foder till en större hund som är svår att hålla i hull? Har nämligen en 9-årig schäfertik som i...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Victovie
·
Hundträning När man tränar sök, ska man låta hunden ta upp föremålet och komma tillbaka med det till mig, eller ska han stanna vid föremålet och...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka