Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Nu vet inte jag om man får kopiera in annonser här på buke men.... Kollade runt på blocket och vad hittar man? Finns det äns ord för...
2
Svar
20
· Visningar
1 964
Senast: Stallflicka
·
A
Övr. Hund Om man nu inte vill ha SKK's "Hundens Bok", vart kan man köpa en liknande? Min svärfars fick en med hunden som dem hade fått hos...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Fast nu är väl inte sitta ett problem eller något åt det hållet heller MEN jag har stora problem med min hane då han inte kan vara lös...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Jag har funderingar på att omplacera en av våra tre hundar då hanhundarna inte fungerar så bra ihop. Men va tror ni? går det att...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Ela
·
Övr. Hund Om hunden misstänks bli krypt, får man tillbaka pengar av uppfödaren då? Jag har ju planerat att ställa ut honom men är nu lite bekymrad...
2
Svar
32
· Visningar
3 158
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Kan man träna en valp vecka efter vecka eller behöver de pauser, som unghästar, efter ett tag ? Behöver de pauser från träningen för...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 117
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Idag följde hon med hem, min älskade, älskade tik som bott på kenneln. Jag lånade hem henne i ungefär 1 år, sedan flyttade hon tillbaka...
Svar
16
· Visningar
1 332
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Vår vovve fick som vanlig följa med när vi skulle ut med hästarna. Tog några kort på henne! :) Vad tycker ni om henne? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Raderad medlem 68338
·
M
Övr. Hund Kan man göra nåt åt oseriösa uppfödare som är med i SSK? Uppfödare som tex avlar på sjuka individer (fifflar med HD/AD resultat), har...
2
Svar
38
· Visningar
4 755
Senast: pikkelin
·
Övr. Hund Hur går man till väga med det? Tar man bara kontakt med försäkringsbolaget samt uppfödaren? Vi har länge trott att Totte hör dåligt...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: pepp
·
S
Hundträning Fasen är så trött på att träna själv med min hund! Det blir lite tråkigt i längden... :crazy: Någon annan som känner likadant? Jag...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund Stulen från en bukares blogg, men jag har bestämt läst den nån annanstans med "jag kom att tänka på en story som min kusin berättade...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: SirWillgott
·
F
Övr. Hund Är dom offeciella inom skk? Eller inte?
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Fjortis14
·
Övr. Hund Bits din hund? Är bara hundarna i media farliga? 1. Ras och kön på din hund 2. Skulle din hund, i ett trängt läge, kunnat bita ett...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
28 452
Senast: Bibi
·
L
Övr. Hund Någon som vet när älgjakten börjar här i stockholms trakten? så jag inte springer runt i skogen och skrämmer älgen, till jägarnas förträt :o
Svar
10
· Visningar
979
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Träffade en blandning av Rottis och GD, den var intressant, men vad tror ni om en blandning mellan Borzoi och Grand Danois?
Svar
7
· Visningar
1 072
Övr. Hund I alla fall inte en rottweiler,om man ej är kunnig om rasen.. Fick ett exempel idag! Tog en kort prom ut på grusvägen,och mötte där en...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: Sandan
·
C
Övr. Hund Ja nu är det snart bara en vecka kvar tills de ska komma de små liven. Det ska bli så kul och så spännande då det är första gången. Har...
Svar
1
· Visningar
730
F
Övr. Hund Vart på Utställning i går resultat slutade följande BIR,BIG 1,BIS R inte dåligt för en nästan nybliven junior :laugh: STOLT...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Nu är jag här igen med mina en-till-hund-köpar-tankar. Denna gången är det whippet som står på önskelistan. Jag har en Riesenschnauzer...
Svar
15
· Visningar
5 362
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka