Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I ösegnet och blåsten i söndags gjorde Rådi sitt MH, och det var jättekul tyckte jag. Rådi fattade nog inte så mycket. Lilltjejen...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: MrsScabtree
·
A
Övr. Hund Jag har hittat tre stycken avlånga svarta insekter i min hunds päls. De är smala och kanske 3 mm långa. När jag fick tag i dom så...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min hund har fått en kal fläck på sin nos. vad kan detta vara för ngt?? Hon har haft den i snart 1,5 veckor. Hon ligger o sover här...
Svar
10
· Visningar
4 852
Övr. Hund Jag har hela tiden tyckt att jag har en lugn valp. En lugn, snäll och mycket trevlig valp. (Något som även människor i omgivningen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 188
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund var man kan köpa koppel med två handtag, alltså med ett handtag typ mitt på? Och det ska inte vara med expander!!
Svar
1
· Visningar
769
Senast: zole
·
Övr. Hund Min 7månaders kille ha börjat vakta ben, leksaker, plastbitar strumpor, mm. Men det är inte alltid han gör det. Men det har hänt 4-5...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 857
Övr. Hund Jag satte kaffet i halsen när jag såg denna annons http://www.blocket.se/vi/18449819.htm?ca=10_s Betalar man verkligen så mycket...
Svar
13
· Visningar
1 323
Senast: Grana
·
V
Övr. Hund Jag blev hemringd igår från jobbet av min pojkvän som inte är särskilt hundvan som sa att flat-tiken min hade ont i magen. Inte dåligt...
Svar
16
· Visningar
1 272
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund 2 veckor är de i dag, de växer jämnt och fint, är pigga och busiga och som synes på kroppsformen så har tiken gott om mjölk till...
2
Svar
27
· Visningar
1 799
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Men hur skall man hitta den hund man vill ha ? Vilka annonssidor är bäst ? Och sen det svåraste av allt, vad skall man leta för...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 331
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Tränar tillsammans med en hund som är väldigt slö ner med bakdelen i sina lägganden. Framdelen är hon supersnabb med, men sen glider hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 099
Senast: nagu83
·
M
Övr. Hund Sådärja, nu var man tillbaka efter en helgs SM-tävlande (Räddningshunds-SM), och jag kan inte annat än vara nöjd med min lilla torped...
2
Svar
26
· Visningar
2 464
Senast: mango
·
Övr. Hund Hur ser era hundars vardag ut? 1,Vilken tid får den/de mat? 2, När och hur mycket är den/de ute? 3, Vad har du för...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 995
Senast: mango
·
Övr. Hund Har inte så stor koll på det. Kan man göra det med "vilken hund som hellst"? Om jag är intreserad av att göra det med min hund, vart...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: attempt
·
Övr. Hund Skulle vilja ha lite feedback på hur situationen me min hund ser ut just nu. En massa tankar flyger runt i mitt huvud och ja vet inte va...
2
Svar
35
· Visningar
2 635
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Hemkommen från premiärjaktprovet med min gamling Rix, som still is going strong.. Efter släpp, så blev det några kortare 5-6 minuters...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 620
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Vad har era hundar för knasiga/speciella egenheter egentligen? Min skit är helt besatt av att bli kliad på insidan av...
2
Svar
27
· Visningar
2 425
Hundträning Ja, bortsett från att min vrålapa har bettfel så bits han dåligt med. Lekar man med trasor så har han inte fattat "bit, hållfast - dra"...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Is
·
Övr. Hund Står ute på en äng bredvid naturreservatet här i närheten och tränar hunden med en kompis när en annan hund dyker upp. Ser ut som en...
2
Svar
29
· Visningar
2 616
Senast: Luff
·
I
Övr. Hund För cirka fem månader sedan berättade en praktikant för mig om något som heter Off The Chain som har med kamphundar att göra. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 876
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!