Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska på min första utställning på Söndag, och var igår och köpte mig ett utställningskoppel, och jag har fått höra att det ska sitta...
Svar
14
· Visningar
2 161
Senast: jassica
·
Övr. Hund Första gången på utställning vad ska man tänka på??? Anmälan gör man det vid insläppet? När ska man vara där? Det står såhär...
2
Svar
21
· Visningar
1 823
Senast: KisseNova
·
P
Övr. Hund Den diagnosen har min rottishane på 4 1/2 år nyligen fått. Jag antar att hans hundaggression är ett av skälen till varför. Är det...
Svar
6
· Visningar
4 426
Senast: ponygirl
·
Övr. Hund Eller egentligen inte..För jag vet nog redan svaret,och vovven går på övertid redan..Vi skulle ge henne sommaren..Höftproblemen startade...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: movi
·
L
Övr. Hund Tycker det har smutskastat lite väl mycket om denna fina ras. Välj rätt stam så får ni helt underbara hundar!!!
2
Svar
29
· Visningar
4 128
·
W
Övr. Hund Hej! Min 9V. gamla hanhund (Blandras: Golden-BernerSennen-Newfoundland) vägrar promenera när vi är ute. Den enda gången han...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Trani
·
Övr. Hund Ja vad tror ni? http://www.blocket.se/vi/18407800.htm?ca=4_s
Svar
18
· Visningar
1 537
Senast: Stollan
·
Övr. Hund Hejsan. Jag måste ju erkänna att jag i första hand föredrar renrasigt, eller med full hand ska jag kanske säga oavsett om jag "bara"...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Casper
·
Övr. Hund finns väl inget annat att säga..... http://www.blocket.se/vi/18469467.htm?ca=8_s
Svar
15
· Visningar
1 153
·
Övr. Hund Jag och min man kommer i slutet av oktober att få tillökning i flocken. Idag har vi två små hundar. En jack russel tik på 3 år samt en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 835
Senast: Diplomaten
·
L
Övr. Hund En ganska oväsentlig fråga,men för att få svar måste man ju fråga;) Har letat lite på nätet men hittar ingen betydelse till ordet...
Svar
4
· Visningar
5 700
Senast: Ängslig
·
Övr. Hund Ytterligare spinoff Lika lite som våra hundar är perfekta (de flestas i alla fall), så är ju näppeligen vi ägare perfekta ( :eek: )...
2
Svar
24
· Visningar
1 793
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Som lite spinoff på MrsScabtrees inlägg ( http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=11406201&postcount=24 ) Vad har våra hundar för...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 044
Senast: Hanko
·
L
Övr. Hund Flera trådar har vart uppe om det här med lösa hundar som kommer fram och att folk släpper fram sina hundar att hälsa. Jag var ute nu...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik, som (som alla andra labbar) är väldigt matfixerad och ska äta allt hon hittat på sin väg. Det kan jag leva med...
Svar
2
· Visningar
1 126
·
Övr. Hund Hej våran Westie är mitt i trotsåldern och jag vet att det är en svår ras att uppfosrta men ialf. Han lyssnar inte på våra sätt att säga...
Svar
16
· Visningar
1 277
·
Övr. Hund Jag och min saluki Zala har nyligen börjat träna lydnad. I går fick vi med oss en kompis ut som ställde upp som fotograf! :D Känner...
2
Svar
31
· Visningar
5 013
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Detta var i dagens metro! Jag tror inte riktigt på det där, men vad är era tankar?
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: Migo
·
Övr. Hund Igår var vi på vår första utställning arrangerad av SvVK (Svenska vinthundsklubben). Precis innan vi skulle in i ringen insåg jag att...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Var i Kongsvinger och visade min långhåriga tax. Första utomlandsutställningen för oss. Det blev cert, cacib och BIM. Så nu kan tax...
Svar
18
· Visningar
909
Senast: elmelts
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka