Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är så ledsen nu :cry: vill bara rulla ihop mig till en liten boll och gråta.. hade ingen aning om att dagen skulle sluta såhär...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 333
Övr. Hund Min dalmatinertik är 2,5 år och är ovanligt social och trygg för rasen. (Trygg = ej skotträdd eller ser spöken, älskar främlingar och är...
Svar
5
· Visningar
3 133
Senast: miss_sofy
·
Övr. Hund Nu vill jag ha tips på bra leksaker som ni köpt till era hundar men också saker ni brukar göra själva för att aktivera era hundar...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: replica
·
B
Övr. Hund Hej alla erfarna och upplysta... jag blir galen och efterlyser härmed super-råd, snart är det inte roligt att gå ut med vår lilla...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 841
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Jaa... har undrat det länge nu. Vad är egentligen skillnaden? Jag menar på ras-sidor eller hundböcker eller ngt står det alltid herde-...
Svar
2
· Visningar
1 603
Senast: Red_Chili
·
H
Övr. Hund Hjälp, min hund började att hosta i morse och upp kom vitt slem, så jag antar att det är kennelhosta fast hon är vaccinerad... Nu...
Svar
9
· Visningar
5 581
Senast: Charlottee
·
Övr. Hund Vi har ju skaffat oss en kattunge. Det funkar jättebra med Nellie, lite för bra om jag ska vara ärlig. Hon låter katten snutta på...
Svar
9
· Visningar
728
Senast: Trani
·
Övr. Hund Min far har börjat tröttna på att ha en hund som inte jagar som han tycker att den borde jaga. Häromdagen ringde han och pratade med mig...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: Drottningen
·
Övr. Hund Någon som vet? Kan hundar få astma? Hur är symtomen och hur behandlar man? Min hund är ansträngd när han andas, vi håller på att...
Svar
11
· Visningar
8 895
Senast: devrientskan
·
Övr. Hund Min hund (Beauceron hanne, snart 2 år gammal) har väldigt oregelbundna hjärtslag. Ett dunk ... lång paus ... två täta dunk ... paus ...
Svar
12
· Visningar
22 482
Senast: villi
·
M
Övr. Hund hur långa promenader kan man ta med en valp ? Har för mig att jag läst någonstans att det inte är bra för muskulaturen eller nå att ta...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har fått förfrågan om att bli fodervärd till en tik som uppfödaren vill ta två till kullar på. Jag har enbart haft hanhundar i mitt...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: ms65
·
K
Övr. Hund Tänkte på trådar om CM och att folk inte gillar honom, har försökt att fråga där men får inte nåt riktigt svar. Iallafall, jag kan...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Ledsen för dagarnas trådbombning. Jag har så mycket tankar i huvudet just nu och skulle verkligen behöva stöd och hjälp med just detta...
Svar
13
· Visningar
3 384
Senast: Winni
·
Övr. Hund har jag gjort idag :eek: Är väldigt glad att trasselsuddarna lever fortfarande. Fy vad hemskt om mina bitit i hjäl dem :crazy: Vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Senast: Belethien
·
Övr. Hund sluta minst sagt oväntat! Efter en hel dags vanligt regn så var det dags för min och min tik Bellas tur att gå ut på plan. Just då...
Svar
12
· Visningar
880
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Var och vaccinerade vår 12 veckor gamla taxvalp i går. Han har överbett och vetrinären tyckte att hörntänderna i underkäken skulle dras...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: Andorra
·
Övr. Hund är de nån skillnad att utfodra med? alla säger ju att om man ska ge fett till hunden så säger de ister. men varför rekomenderar man inte...
Svar
17
· Visningar
6 889
Senast: wtf
·
Övr. Hund Såg en lösspringande hund när jag kom hem från stan nyss,ringde till polisen,och dom hade fått in en anmälan om samma hund,också av nån...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 646
Övr. Hund Ibland märker jag att vissa kallar sig intruktörer för att de gått en helgkurs i allmänlydnad. Själv anser jag att man ska ha en...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Kira2002
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025