Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Har länge undrat på en sak.. alltså, klart jag förstår att en hundkompis inte är lika "bra" som en människompis för hunden då den är...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Har förut skrivit om min hund och alla dessa allergiutredningar och vetrinärbesök vi gjort i samband med detta.Nu är det förhoppningsvis...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 456
Senast: Tallbarr
·
Övr. Hund Har en schäfer på 7 månader som jag har lite problem med inkallningen med. Hon kommer i raketfart när jag kallar in henne och det inte...
Svar
17
· Visningar
1 091
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund Har en äldre stövare på 8 år. Han har lite emot andra hanhundar ( vilket inte är så ovanligt) iallafall, tror ni det skulle vara någon...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: frazze
·
Övr. Hund En sak jag har problem med när det gäller hundträningen är att vara konsekvent med vilka ord jag använder och innebörden av dem :crazy...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: eldione
·
Övr. Hund Ska vara hundvakt 1 månad åt detta "lilla vilddjur",en sprallig pudelfröken.. Men det var ett år sen dom sågs,så jag ville kolla av...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Flipp
·
N
Övr. Hund Någon som har erfarenhete av weight pull? bra eller dåligt? lite intresserad av det
Svar
1
· Visningar
611
Övr. Hund Fram tills nu har hon kommit för att kampa när hon vill det. Hon har alltid gått att få in, men det har varit när hon ansett att hon...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: Gilly
·
M
Övr. Hund Min momma ska skaffa hund. Hon ska tydligen få en blandrastik (nu 4 månader gammal) av sin systers dotters son eller nåt liknande. :)...
Svar
17
· Visningar
1 226
Senast: Flo-Jo
·
M
Övr. Hund Har lite frågor, och som sagt, det man inte vet ska man fråga om :) UNGEFÄR när löper tiken första gången , hur länge brukar löpen...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: simba_112
·
S
Övr. Hund våran hund är snart ett år, och vi kan inte ha honom inne, för han gå på allt.. han har grävt ett hål i väggen, dragit bort en list...
2
Svar
35
· Visningar
1 856
Övr. Hund Ok, nu ärt det så att min bror fått för sig att skaffa en dobermann. MIN BROR :eek: Han säger att han vill ha en lojal hund- jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 092
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Var till vet för ett tag sen och fick "skäll" för att min golden hade så smutsiga öron:o. Skulle nu vara duktig och rengöra öronen (som...
Svar
3
· Visningar
2 659
Senast: kiaw
·
Övr. Hund När ska detta sluta :confused::mad: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=450672 Man blir så matt, man blir så arg och man...
2
Svar
27
· Visningar
2 025
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Kompisen skulle ögonlysa sina hundar och frågade ifall jag vill ögonlysa min också, kan ju vara bra även om jag inte ska använd den i...
Svar
1
· Visningar
1 457
Senast: Dentaku
·
  • Låst
Övr. Hund Att folk inte kan hålla sina hundar i koppel när dom inte har pli på dom.:devil: Stackars barn :cry...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Rotterö
·
Y
Övr. Hund Det känns som en djungel att hitta en bra hundbur till bilen, och de skiljer sig en hel del i prisklass. Vad har ni för hundburar till...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Donnan
·
Övr. Hund Jag älskar min hund mer än allt annat på denna jord, förutom mina andra djur ;) Visst är han väl underbar :love:
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Kicki_83
·
U
Övr. Hund Våran hund har fått den diagnosen. Och det verkar som det är en ovanlig sjukdom och undrar nu om någon har några erfarenheter?
Svar
3
· Visningar
2 820
Senast: KickiH
·
H
Övr. Hund Nån som har elr har haft en Yorkshireterrier? =) Kan du/ni inte berätta lite om dom:) Ladda upp bild elr nå=) Har varit väldigt...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?