Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min arbetskompis chihuahua har fått valpar, 4 st, 2 tikar och 2 hanar. De vägde mellan 100-120gr, yttepyttesmå! Här är en bild på...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: Constance
·
A
Övr. Hund Idag fick jag höra av en arb.kamrat som skaffat hund att jag är helt pucko som går ut med valpen mitt i natten så att den kan pinka ute...
2
Svar
26
· Visningar
12 724
Övr. Hund Min första riktiga bomb! Fyll på! :) Skickar Letar Lämnar FF Belönar
2
Svar
28
· Visningar
2 069
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund För ett tag sedan fick jag många snälla tips här på sidan om vilken sorts glukosamin man ska satsa på till en hund med ledproblem. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 766
Senast: Ludd
·
Övr. Hund är en i stallet som gjort de på sin hane. är det nån som har erfarenhet av det? hon gav en spruta som ska hålla i 6 månader och sen...
Svar
6
· Visningar
2 220
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Snacket om Grand danois har väl gått upp och ner under årens lopp. Grand danois är ju en av gruppen doggar (Deutsche Dogge), dogg...
2
Svar
31
· Visningar
8 670
Senast: FrittePower
·
M
Övr. Hund Jag säg en annons där de skrev att valparna har amerikansk stamtavla, men att de inte går att registrera om till skk eftersom dem inte...
Svar
8
· Visningar
2 602
Senast: aioli
·
Övr. Hund I helgen fick min hund en fästing vid öronbasen. Precis där dom kliar sig givetvis. När jag upptäckte den hade hon såklart hunnit med...
Svar
3
· Visningar
2 240
Senast: lippan
·
Övr. Hund Harry är dålig och hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte riktigt förstå vad det skulle kunna vara. Det började redan under...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min ena hund var lite dålig i magen i förrgår men det gav sig under dagen. Fick mat som vanligt på kvällen samt på morgonen efter. Sedan...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: amalia
·
Övr. Hund Jahapp, så var det jag med mina sjuka hundar igen, denna gången är det lillen som är på G. Både jag och husse blev alldeles förskräckta...
Svar
15
· Visningar
1 885
Senast: herafisen
·
B
Övr. Hund Jag satt höromdagen och tog lite foton på min hund, och när jag kikade igenom dem hittade jag en så fruktansvärt rolig bild. jag kan...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Laizita
·
Övr. Hund Fick höra en lite lustig sak idag, vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Vad märkliga människor kan vara... Var hem till en...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Skriv gärna om det är en stor/mellan/liten hund och ställ upp vad som kostar vad per månad.
2 3
Svar
43
· Visningar
9 568
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Är det någon mer som ska ut till Jälla ridhus på inoff. utställning nästa söndag? Jag ska dit med både Mirre och Cassandra och så ska...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund finns inte det att få tag på längre? har börjat behandla mot rävskabb och har sprayat där hundarna brukar hålla till, men flaskan tog...
Svar
6
· Visningar
2 812
Senast: Aliide
·
L
Övr. Hund Tänkte höra om det finns någon Bukare som råkar vara ägare till en Siberian Husky och kunde berätta lite om hur Din hund är? Jag och...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Då var det satt ett datum då vår älskade lilla Arne ska vandra vidare till drömmarnas land. Jag är glad att mannen tog initiativet och...
Svar
15
· Visningar
1 069
Senast: OhNoez
·
Övr. Hund Måste bara dela med mig av denna: http://www.youtube.com/watch?v=8eXjKJw84Hw :rofl: :rofl: :rofl: Vilka är era favoriter?
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: Julle
·
Övr. Hund ..alla vet vi ju bäst! Men jag måste erkänna att i vissa situationer har jag svårt att veta hur jag vill ha det. Det kanske finns ett...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka