Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En hund på besök hos mej kissade en rejäl skvätt på en helteckningsmatta, den lille kemisten i mej vaknade och funderade vad som kunde...
Svar
7
· Visningar
2 427
P
Övr. Hund Våran cairnterrier åt upp ett helt dextrosolpaket för en stund sedan. Är detta farligt?
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Vilken ras tycker ni att jag ska skaffa? Vi har redan en hund, en lancashire heeler som vi än så länge är nöjda med. Vi vill ha: *en...
2
Svar
22
· Visningar
2 105
Senast: Rouise
·
V
Övr. Hund imorgon åker vi och tar bort våran västgöta.förrutom patella bägge knän har hon nu för ont.vetrinären förklarade att belastningen på...
Svar
3
· Visningar
745
K
Övr. Hund I helgen drog vi iväg med packning och hundar för en tur i Värmlands djupa skogar! Piru var 1:a dagens trogna bärare. Med lugn, om än...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 182
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Ni som arbetar utanför hemmet/studerar med mycket tid på plats i skolan, hur gör ni med eran vovve på dagtid? Funderar ni någonsin på...
2
Svar
29
· Visningar
3 244
Övr. Hund Min bror har köpt en liten vavva valp som kom hem i lördags. I går och idag har de knappt fått i hunden någon mat alls men den dricker...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: Ela
·
M
Övr. Hund Hej! funderar lite på setter (mest irländsk)men jag vet inte, som vanligt börjar man ju tveka och tänka "klarar jag av" ? Har läst...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: hesy
·
G
Övr. Hund Ja, hur ser ni på det? Hur gör ni? Gilly:)
2
Svar
28
· Visningar
3 007
Övr. Hund En dag med två jordekorrar.. Jag börjar,annars blir vi aldrig klara.. Kul och gräva.. Söt ändå.. Jord i munnen.. Går det...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: movi
·
I
Övr. Hund Någon här som har setter eller kan setter? Har en del frågor. *Vad är det för skillnad i mer än utseende hos de olika settrarna...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 363
Senast: Monkmonk
·
A
Övr. Hund min hund har ett läkt svansbrott. Tyvärr läkte det ihop lite tokigt och svanstippen pekar lite åt vänster efter detta. (bara yttersta...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Hade en ganska så rejält obehaglig upplevelse här hemma förra veckan som direkt involverade en av mina brorsor och hans 15 månaders...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 397
Senast: Izzie
·
P
Övr. Hund jag är på väg att skaffa en cavalier och undrar nu hur den beter sig i sällskap med andra hundar? Berätta gärna om era personliga...
Svar
6
· Visningar
1 749
Övr. Hund Satt och pratade med en bekant om antiskallhalsband. Fick veta att det finns en sort som ger en dusch och en sort som ger ett ljud...
Svar
6
· Visningar
1 175
J
Övr. Hund Trevlig schäferhanne det här tycker jag, ser bra ut både exteriört och mentalt vad man kan se på korningen...
Svar
1
· Visningar
2 029
Senast: Amon
·
S
Övr. Hund Upptäckte idag att min ena hund har som massa sårskorpor i ett parti mitt på huvudet. För drygt 3 veckor sen hade han några fästingar...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Maggan var kolugn medans vi väntade utanför ringer, och efter cirka 1 timme inser min sambo att vi står vid fel ring!! Rusar till andra...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: jassica
·
Övr. Hund ... inte nog med sorgen att man måste avliva sin älskade hund, man måste ta tag i alla praktiska detaljer. Vi vill att våran gamle...
2
Svar
25
· Visningar
2 583
Senast: Blueeyes
·
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: Duvan