Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I morse blev min bästis Kimba, en snart 9 år gammal Grand Danios tik påhoppad av en annan hund. Det var typ det sämsta som kunde hända...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund Hej, som många vet är detta min första kull som jag säljer, och nu ska en åka till Norge men BIL denna gången;) men min fråga lyder...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund Det skrivs och sägs att kolla om en valp är frisk osv, att man kan lukta i öronen och det ska lukta "valpöron" Min fråga är, hur luktar...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Belethien
·
T
Övr. Hund Min sambo har två hundar av modell större. Han låter dem slicka honom INNE i hans mun. Ibland tuggar han mat och låter dom slicka det...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 978
Senast: Soranto
·
Övr. Hund Kvällspromenaden igår, min hund -en papillon kille, blev mer eller mindre "överkörd" av en halvårsgammal gråhundsvalp. Tog ett tag i...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Min lille vovve har fått nått skit på sig. Jag hitta en liten grej på honom för några dagar sedan som jag först trodde var en liten...
Svar
18
· Visningar
1 748
Senast: *tove*
·
S
Övr. Hund Ska ev köpa en hund på avbetalning, men hur ska man gå tillväga med kontrakt osv. Jag är helt med på att vi ska betala våran del i...
Svar
9
· Visningar
2 286
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vår fina vackra kloka Lady är borta, bara 7 år gammal. Dom ringde för en stund sedan från djursjukhuset och bad att få ta bort henne på...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Zita
·
Ä
Övr. Hund Det var så längesen jag hade någon hyfsat ny bild på min Xerox, men nu har jag det! Inte så roliga direkt, men ändå. :D Vill se nya...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 883
Senast: Thyberg
·
Z
Övr. Hund Hej, Jag har sett en annan sån här tråd men hoppas det är ok att jag postar en till.. Vi har en 6-mån labradorvalp (tik) som verkligen...
2
Svar
24
· Visningar
14 004
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag fick min lilla Elektra åka med husse till veterinären då hon har fått konstiga sår kring munnen särskilt vid mungipan den undre...
Svar
3
· Visningar
6 561
Övr. Hund Jag är i kontakt me en tysk hanhunds ägare, och med hjälp av översättninsprogramet får jag mkt hjälp men detta blev för snurrigt, vad...
2
Svar
33
· Visningar
2 807
Senast: Casper
·
Övr. Hund Frågar här lite eftersom det känns som om jag tänker fel, eller rättare sagt blev mer eller mindre "rättad" för mitt tankesätt. Om...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Det började med att valpen på 5 månader spydde upp lite av sin mat för en halv timme sen. Sen dess har han spytt jag vet inte hur många...
Svar
9
· Visningar
20 764
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Spinner loss lite från något jag läste på ett annat forum. Hur mycket tycker ni att man bör ha kontrollerat marknaden innan man väljer...
Svar
14
· Visningar
1 175
Senast: Trani
·
Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 492
Övr. Hund .........Och det gick fort som attan, skulle egentligen inte ha någon mer hund just nu, men hittade en 5-årig Basset Hound tik som...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Jag skulle villja ha hundgaller till min bil och undrar vart man kan köpa det? Jag har kollat runt lite på nätet men bara hittat galler...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Vi har planer på att köpa en till hund och min make har fastnat lite för manchesterterrier. Tycker att det är lite svårt att hitta...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: attempt
·
Övr. Hund Har lite funderingar på att kastrera min tik. En tik på 3 i dec, på ca: 20 kg Då hon har det ganska jobbigt ikring löpet. Samt att...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: Blazicq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka