Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns en risk att jag får hoppa över fredagen och komma på lördag morgon istället, för jag är fortfarande hängig. Jag hör av mig till dig imorgon Piru, så vet du.
Jodå, jag har nummer till Krasux och Jadzia. Du åker tåg, eller hur? Vill du låna madrassen? Den får ändå följa med för jag ska till mitt sommarhus innan jag åker hem och lämna lite saker.
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.