Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har länge varit intresserad av att skaffa hund, men inte riktigt vetat vilken ras som kunde passa mej. Nu när jag har träffat en...
2
Svar
32
· Visningar
10 085
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Blazicq
·
Svar
0
· Visningar
108
·
Övr. Hund Då fyra par jag känner inom kort tid har gjort slut och då lämnat bort sin/a hund/ar pratade jag och sambon lite om det. Vi ska ju gifta...
2
Svar
39
· Visningar
7 544
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund jag ska köpa en renrasig liten hund,väljer mellan ett par raser,någon kunnig som vill hjälpa mig att kolla upp hundens stamtavla på skk...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: jappisen
·
A
Övr. Hund Ni som cyklar med era vovvar, hur gamla var dom när ni började? Skriv gärna vad ni har för ras också :)
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund Hade tänkt beställa lite hundgrejer. Vad kan en vuxen golden tik tänkas ha för storlek på halsbandet? Och är det så att de rundsydda...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Hur länge håller det i sig. Kerstin är så nedstämd. I vanliga fall spritter hon omkring om vi närmar oss kopplet i hallen eller också...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: mian1
·
Övr. Hund Min man är på väg till veterinären med Ester :cry: MIN Ester!!! Jag hade lovat både honom och Ester att den dagen det blev hennes tur så...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: Penny_Lane
·
J
Övr. Hund En släkting till mig fick igår hem sin lilla valp. Så himla söt och go. Man blir ju själv så valpsugen. Här kommer lite bilder på...
Svar
11
· Visningar
1 093
Senast: jappisen
·
B
Övr. Hund Jag upptäckte idag att min tik som fyller 3 år i november har fått nåt som liknar gulaktiga flytningar från stjärten. Det sitter även...
Svar
4
· Visningar
1 969
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Idag morrade min hund på stycken vuxna personer. Vet inte riktigt hur det gick till. Han var hos min killes mormor när det hände så jag...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Disen
·
Övr. Hund Självklart krävs mer socialträning, men finns det bra träning för att få en feg hund lugn och säker? Åkte till parken med barnen och...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: mian1
·
Övr. Hund Vad tror ni om denna sele? Rådi ska få dra lite för att bygga muskler och testa på något nytt i allmänhet. På hennes hundsimmares...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: Gabbi
·
F
Övr. Hund Vad 3 hundar kan göra! Kan GÖRA på mindre än 20 minuter när man lämnar dem för att åka och handla mat! Allt börjar med att den här...
Svar
7
· Visningar
1 052
K
Övr. Hund Tänkte beställa ett halsband, men är osäker på vilken storlek. Om det står att storleken är exempelvis 30 cm, är det då det minsta...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Klara J
·
Övr. Hund Som ni vet spanar vi hund, vi var bestämda på flat men tvekar nu igen och vill utforska fler raser (detta evighetsprojekt och djungel...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 759
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Om det ca 25-30 år tillbaka i tiden i stamtavlan finns en bror till hundens farfarsfarfar som lämnat ett fall av ep? Enligt mig; inte...
Svar
18
· Visningar
1 148
Senast: Gnist
·
Svar
0
· Visningar
126
·