Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan ni inte berätta lite om era hundar? Jag har en sibirien husky/alaskan husky hane som heter Cherokee. Han är snart 16 år gammel...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 433
Senast: 20061012
·
Övr. Hund Säg den lycka som varar länge... Nu har valpj*veln gått tillbaka till att vara omöjlig att kalla in - om hon själv inte anser att hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 200
Senast: eldione
·
Övr. Hund Är det något ni skulle tänka er att ha?? För mig finns inte ens tanken. Och när jag hörde att någon vi kände ha just det så blev jag...
2
Svar
26
· Visningar
5 950
Senast: jenny_stridh
·
Övr. Hund Eller, ja för en del av hundarna i alla fall. Inga jaktbilder med alltså :p Fler bilder i nästa inlägg..
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Har haft vår schäfer tik i några månader nu och hon börjar bli riktigt trevlig att gå med. Hon är 3,5 år gammal och har bott hos min...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Gabbi
·
C
Övr. Hund Hejsan!! Vi ska skaffa en hund, en Labbe, som ska bli Servicehund. Det jag undrar är om man kan använda den hunden till Agillity också...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: ChevaWay
·
M
Övr. Hund Pratade igår med en dam som hade en 7 månader gammal schäfer. Hon berättade att han som max får promenera 20 minuter två gånger om dagen...
Svar
7
· Visningar
2 019
·
Övr. Hund Denna fråga kom upp under en mindre familjemiddag vi hade nyligen... Jag hade under förmiddagen kallat min mor för gammelmatte till min...
Svar
12
· Visningar
1 511
·
B
Övr. Hund Hej! är helt sönderriven, valpens klor var halvlånga men inte vassa innan jag klippte dom, nu efteråt är dom som små rakblad. Är det...
Svar
16
· Visningar
5 363
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Jag är lite konfunderad. Hur kan en kull med många valpar, ha så skiftande HDresultat som den jag tänker på? Vissa hundar har HD A eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: Jessling
·
H
Övr. Hund Min norska gråhunds tik ( 3 år) äter dåligt i perioder. En vecka kan hon sluka i sig sin mat och nästa vecka (samma mat) kan hon lämna...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: hartass
·
P
Övr. Hund Hon har diffus hälta, dvs man kan inte säga vilket ben hon är halt på. Verkar öm på höger sida, men inte hela tiden. Vill / kan inte...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ville bara berätta att, snart kommer våran bebis. En liten schäfer hane på 8 veckor anländer v.45:love: Vi är nya på dehär med...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: linafina
·
Hundträning Hej, jag är väldigt ny på det här med agility, jag har tränat lite på olika hinder som jag har gjort själv med fantasins hjälp:D jag har...
Svar
15
· Visningar
1 387
Senast: MinIan
·
Övr. Hund :eek::eek: Åkte bort i 30 min och när jag kommer hem ligger han där snackandes på mina chokladpraliner! :crazy: Hur pass farligt är...
Svar
6
· Visningar
12 211
Senast: Turali
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id24204437.html Några fina bilder på min rottis tik som njuter i solen :bump::bump::bump::bump:
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Rotterö
·
G
Övr. Hund Hos veterinär. Någon som gjort det? Vad har det kostat?
2
Svar
20
· Visningar
4 309
Senast: baraclara
·
Övr. Hund Är det någon här som har/haft en blodhund? Min mamma funderas på nästa hund och är intresserad av denna ras. Berätta allt ni vet :)
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: Haukur
·
J
Övr. Hund Hejsan! Har nu äntligen fixat försäkring på min valp. Ringde och fixade en vanlig försäkring på Agria. Sen kom jag på att jag glömt...
2
Svar
32
· Visningar
2 170
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag ska erkänna att jag aldrig riktigt förstått det där med att hundarna inte får ligga i sängen, att de inte ska rusa ut genom dörren...
2
Svar
30
· Visningar
2 094
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka