Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund All info står i rubriken;) Träfftråden verkar bara besökas av 3 personer så jag startar en egen för den här träffen och hoppas på bättre...
Svar
17
· Visningar
1 072
Övr. Hund el ngt i den stilen, skulle tydligen vara vanligt på valpar men vad är det och varför får dom det?? Nån som vet?
Svar
4
· Visningar
1 465
Övr. Hund Finns det någon här som har denna underbara lilla ras? Skulle gärna vilja höra eran uppfattning om rasen. Temperament, vad ni använder...
Svar
1
· Visningar
921
Övr. Hund Vi har två hundar här. Den senare är en valp från den äldre och problemet vi har nu hade vi inte förr. Hund*äveln gräver hål i HAGEN...
Svar
2
· Visningar
835
G
Övr. Hund Liten påminnelse skadar aldrig, inte för mig i alla fall..:bow: LÄNK Gilly:)
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Gatlyktan
·
N
Övr. Hund Min tik är svullen runt vulvan, som en ring runt som är ca0,5cm hög och eftersom hon är korthårig syns det tydligt. Han hundar är...
Svar
1
· Visningar
2 040
Senast: Trani
·
Övr. Hund Är detta bara fördommar eller? :cool: Är på klubben, tränar själv lite rally-lydnad, och har endast tävlat L1 med en tidigare hund...
Svar
13
· Visningar
882
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Höll på att köra på 2 hundar som irrade runt på vägen idag. Fler bilar höll på att köra på dem innan jag kunde stanna på vettig plats...
2
Svar
30
· Visningar
2 012
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund min schäfertik har blivit väldigt påverkad av pälssättningen nu i höst. Hon är trött, grinig och pälsöm... (precis som pälssättande...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Är inne ooch kollar lite på nya raser, har för närvarande en underbar sheltie, men jag vet garanterat att min näst kommande hund ska...
2
Svar
27
· Visningar
3 619
Senast: ishmanda
·
Övr. Hund Okej, jag har tråkigt och vill inte börja betala räkningarna med de tråkiga OCR- nomren riktigt än. Därför skapar jag en onödig tråd :)...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: ako
·
D
Övr. Hund \"Allergifria\" hundar eller iaf hundar som allergiker är mindre allergiska mot, vilka raser är det?nån som är allergisk som har hund...
Svar
19
· Visningar
14 792
Övr. Hund Som vissa av er kanske redan vet så har jag en Norrbottenspets hane på snart sju år. Under tidigare år när han har jagat så har man...
Svar
8
· Visningar
4 663
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Nu ska jag inte klaga på landet, men danmark måste ha världens slappaste hundhållning. Det står "Hund i snor" överallt men har folk det...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: bubbel
·
Övr. Hund http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=452896 Tycker det händer väldigt ofta att djur, barn och vuxna släpas med div fordon i...
Svar
19
· Visningar
1 160
Senast: xDollyx
·
H
Övr. Hund Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt. Denna tråden ska innehålla bilder som ej är *Gryniga *Suddiga...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
17 039
Senast: jassica
·
Övr. Hund Och "firade" detta med att få vara ute en stund i morgonsolen. Deras första utevistelse någonsin.. Morska och nyfikna små...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 188
Senast: inverterad
·
Övr. Hund .....kan ni hjälpa mig med vilka 7 hundraser som är i farozonen som osunda hundar? Vet att Basset Hound är med , men vilka är det mer???
2
Svar
20
· Visningar
1 659
Senast: Jessling
·
A
Övr. Hund Kanske en dum fråga, men vad har ni för kommandoord för utgångspositionen? Och sen, hur kan man träna "gå fot" med hjälp av klicker?
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: Gilly
·
S
Övr. Hund I söndags morse skadade Wilton sporren på höger fram. Han fastnade i sambons byxas blixtlås när de småbusade i köket (så larvigt!). Hur...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.