Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår kväll, fick vår tik valpar!! 7 stycken blev det.. rasen är foxterrier..
Svar
16
· Visningar
859
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Finns nu publicerade på SKKs sida. Det finns även kommentarer till ändringarna http://www.skk.se/pdf/regler/grundregler09_kommentarer.pdf
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Någon som har tips på hur jag ska få fart på min hund? Hon är sååååå seg, och jag funderar om det finns något sätt att få lite liv i...
Svar
10
· Visningar
1 016
S
Övr. Hund [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] här är lite bilder på min buse:)
Svar
4
· Visningar
800
Senast: saffran2
·
Y
Övr. Hund Jag går i skaffa hund funderingar sedan jag slutat hålla på med hästar. Jag har försökt läsa mig till vad som är en lämplig första hund...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Idag var det första gången som Zack fick bada i havet igen efter sin steloperation i vänster framben. Han slet av alla ligamenten i...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Ickiz
·
Övr. Hund Jag misstänker ju att min dräktiga tik bara har en valp i magen och jag har hört och läst att det kan ställa till det vid förlossningen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
21 276
Senast: Lupin
·
A
Övr. Hund Det finns ju olika sätt att träna med klickern. En del använder sig av operant inlärning, att låta hunden prova sig fram till rätt...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: liten82
·
Övr. Hund Igår var jag och Kirsty iväg på playdate med Glimfeather och Sirius. Han med både tokspring, bad och en långprommis i koppel, de två...
Svar
9
· Visningar
938
T
Övr. Hund Nu har mina två kullar norka lundehundar fötts! Behöver hjälp med inspiration ang namn på dessa. Kull ett är två tikar där den ena ev...
Svar
12
· Visningar
2 244
Senast: Trolltyg
·
L
Övr. Hund Jag har en goldentik på 12 månader. Vi har gått lydnadskurs, och nu har vi precis avslutat tävlingslydnadskurs. Tanken är att vi...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund I rallylydnaden är ett moment, från sitt till stå. Sen i den övre klassen ska du kunna gå runt din hund när den står. Om jag gör en...
Svar
15
· Visningar
1 075
Senast: Gilly
·
M
Övr. Hund Min syster skaffade en valp i somras (är nu snart 8 mån) som hon nu har fått problem med att hålla hullet på. När syrran tog henne så...
2
Svar
22
· Visningar
5 667
Senast: Calazirya
·
Z
Övr. Hund Jag skulle behöva en massa råd och hjälp. läget är så. jag har en hund, hanhund, blandras rottis/schäfer på strax över 2 år... han...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Där på balkongen stod han och såg allt som hände på gatan. Alla som gick förbi såg han. Tillsammans håller de koll...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: eirrraa
·
S
Övr. Hund Ja... en helt onödig, men ändå ganska intressant undersökning kommer här: :D Vad tuggar din hund helst på? 1. Trä (pinnar osv) 2...
2
Svar
26
· Visningar
2 046
Övr. Hund Våran schäferhane lämnar spår efter sig kan man lugnt konstantera.. det ligger stora högar av hår överallt! :eek: Det klistrar sig fast...
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: kiaw
·
S
Övr. Hund Opererar man bort mjölktänderna om dom andra tänderna kommer tätt inpå varandra? Min valp börjar nämligen få tänder på tänder. Ska...
Svar
4
· Visningar
1 765
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Jag och min sambo är sugna på en till hund! Vi har varit det länge men det har inte passat riktigt, det gör det väl iofs inte nu heller...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: wtf
·
Övr. Hund Jag vet att den "nya" djurskyddslagen om bl.a. hund och häst, har tillägg för att våra fyrfota vänner ska få ett drägligare liv. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 895
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka