Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan, Jag har en omplaceringshund (labbehane, drygt 2 år, kastrerad) som jag haft sedan 10 september. Samarbetet mellan oss blir...
Svar
15
· Visningar
2 007
Övr. Hund Ja, det är frågan. Jag står i begrepp att välja gren som ska tävlas och väljer nu mellan vanligt, svenskt bruksspår eller BSL. Nackdelen...
Svar
17
· Visningar
2 019
Senast: GSD
·
Övr. Hund Kan man liksom på häst fastställa en hunds ålder på tänderna?
Svar
2
· Visningar
859
Senast: peace
·
J
Övr. Hund Hur ligger det till med det här egentligen? Såg annonser i veckan på amstaffs med kuperade ÖRON, och svansar förmodligen, över ett...
2
Svar
30
· Visningar
9 587
Senast: Sandra78
·
L
Övr. Hund Ska på utställning nu på söndag. Hunden är vaccinerad 2 gånger innan. Nu har hon precis fyllt 1 år och ska ha sin årliga vaccin. Min...
Svar
10
· Visningar
1 119
Senast: lie
·
F
Övr. Hund Stackars hund..att behöva se ut på de här sättet.. Hur bra kan den här hunden må!?! När man desutom läser på mer om rasen så blir man...
Svar
17
· Visningar
7 876
Senast: escodobe
·
Övr. Hund ja vad har ni för leksaker till era hundar som ni använder som belöning? Använder ni alltid samma eller brukar ni skifta? Har äntligen...
2
Svar
22
· Visningar
1 667
Senast: Och_Aye
·
L
Svar
7
· Visningar
5 351
Senast: Jessling
·
Övr. Hund har en valp på 10 v som jag i framtiden vill ha med på uteritter . hur börjar man med att lära dem det??
Svar
5
· Visningar
963
Senast: jassica
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 252
Senast: wtf
·
Övr. Hund ...Har jag :love: Har nu badat båda hundarna, och dom är absolut bland dom bästa hundar som jag badat överhuvudtaget. Dom står...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: wtf
·
Övr. Hund Våran blandis (border collie, västgötaspets, papillion) hane, cirka 1 år gammal. Har börjat bete sig dominant mot våran ena katt. Han...
Svar
8
· Visningar
1 410
Senast: R8n
·
Övr. Hund ...och det går jättebra med henne och Dino. :banana: Lite bilder som visar hur underbara dom är ihop, och vad kan bättre fostra en...
Svar
4
· Visningar
918
Övr. Hund ... med ett stort hjärta. Han la huvudet i Ailies famn och njöt när hon pillade honom i öronen. Tyvärr har lyckan...
2
Svar
24
· Visningar
2 087
Senast: Niangi
·
K
Övr. Hund Min hund röntgades vid 19 månaders ålder, tyvärr med HD C som resultat. Han bedömdes inte ha slappa leder, och har inga pålagringar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 705
Senast: _karlsson_
·
K
Övr. Hund Får jag lov att presentera min hund Ville, strävhårig vorsteh hane på 1.5 år: Han är dessutom lika trevlig som han är...
2
Svar
31
· Visningar
5 460
Senast: _karlsson_
·
A
Övr. Hund Hallå! Jag är intresserad av hur ni har det med er inkallning på hundarna. Detta eftersom jag anser det ganska grundläggande att ha en...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 025
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Förutom undertecknad kan inte skriva på buke om hundarnas framsteg inom vad de jobbar med?? Kom på det idag, när jag lade in en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 555
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Fick 7 fina foxterrier valpar i går kväll. allt såg bra ut, tills idag, då en av valparna inte tar för sig som de andra gör, vilket...
2
Svar
20
· Visningar
9 317
Senast: Josssefine
·
K
Övr. Hund En mycket efterlängtad English Toy Terrier flicka har funnit sin väg till mitt och min sambos hjärta :love: Läs mer på min...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Kicki_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II