Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag är betydligt mer bekymrad över reklamaspekten än att folk skulle bli upprörda över dött vilt.
Ja, jag är betydligt mer bekymrad över reklamaspekten än att folk skulle bli upprörda över dött vilt.
Tror du seriöst Jag hoppas att lillebill gör som jag vill och plockar båda trådarna, för uppenbarligen är jakt och jakthundar inget som passar sig här inne tyvärr. Det är ju bara att se på hur den här tråden utvecklat sig..
Hur kan du säga så? När du lägger in bilder mm och visar dina jakthundar så är det massor som skriver i dina trådar, inkl jag själv.
Det är sant. Det hör inte hemma där, men det går säkert att stävja.
Jag menar inte att man bara får skriva "sötinlägg" men jag tycker inte att det passar sig att börja klaga på träningsformen eller vad man ska säga (i gnist fall, jakt) när en stolt hundägare visar upp vad hunden har gjort.Nä jag syftar inte på den. Söker du så ser du hur mycket bildtrådar Gnist lägger in på buke. Och där får hon dom svaren som du tycker man ska ge. Att de är söta mm.
Jag förstår inte riktigt vart du vill komma?
För inte sitter jag här på buke för bara sitta och säga att bilder på djur är söta mm, jo jag gör det också, men jag vill diskutera också, för är ju faktiskt det buke är egentligen, ett diskussionsforum.
Lägg inga ord i min mun. Man kan väl diskutera utan att förkasta hela idén med jakt. T.ex fråga hur man tränar unghundar och eventuellt diskutera det men att förkasta jakt tycker jag är lite fånigt i en sån tråd. Då kan man skapa en egen tråd.Då får man ju göra spinoff trådar på varenda tråd här då om man inte får börja diskutera i en tråd med tex bilder mm.
Men det du menar är ju faktiskt att de som skulle vara i den tråden är de som skulle säga..vilken härlig film.
För jag anser att jag också har det lika trevlig i skogen med mina hundar, men utan vapen. Nu menar jag inte att det är fel att skjuta. Utan jag menar att vi som inte jagar kan också ha och känna tjusningen av att vara i skogen.
Jag anser inte att just jakt har en mer tjusning
Tycker inte alls det var modigt gjort som Nikkis skriver.
För sånt här har väl de flesta sett på tv
Självklart, men att hacka för hackandets skull är ju bara jävligt onödigt och tråkigt. Det ger ju inte ett skit det heller, bara dålig stämning.Ska man stryka medhårs jämt blir det ju skittråkigt.