Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jo det är så att jag har en shetland sheepdog och hon äter inte... Jag har blött maten, jag har värmt den jag har blandat ut med sådan...
2
Svar
34
· Visningar
3 345
Senast: Tola
·
A
Övr. Hund Det bor en gammal tant i bygden som har en liten paplilon, hunden har alltid sett gammal och sliten ut, jag brukar alltid tänka att den...
2
Svar
25
· Visningar
2 283
Senast: Rebecka83
·
H
Övr. Hund Är på jakt efter ett regntäckte och/eller reflextäcke till min hund. Har letat i butiker och på nätet utan framgång. Det finns tusentals...
Svar
6
· Visningar
3 027
Senast: H3+
·
S
Övr. Hund Jag har en valp på 4½ mån som kissar säg, halv 7 på morgonen innan karln drar till jobbet. Sen kissar hon inte försen ca 3-halv 4... :S...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag undrar om någon har bra tipps på rottweiler kennlar. vill ha bra tipps bra hundar. har en kompis som vill köpa valp, min...
Svar
18
· Visningar
7 403
Senast: lewellyn
·
P
Övr. Hund Min hund skuttade ner för en ståltrappa idag och tyvärr fastnade ena klon i ett hål och slets bort. Det var ytterklon på framtassen. Hon...
Svar
10
· Visningar
2 845
Senast: Modett
·
Övr. Hund Kollat på en döskallesele till min jack russel som ska beställas hem.... ni som får hästkataloger vet nog vilken tillåmed ;) Men hur...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: jemeni
·
W
Övr. Hund Som ni kanske kommer ihåg så var min Diesel iväg och hade en dejt med vackra Lilo för ett tag sen..jag kan med glädje meddela att det...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
Senast: Mayalv
·
Ä
Övr. Hund Finns det raser som är bra lämpade att ha lösa på gården, som kanske har benägenhet att hålla sig just där? Min nuvarande...
Svar
16
· Visningar
5 838
Senast: Ängslig
·
M
Övr. Hund Funderar på att köpa en svensk Lapphund. någon som har nå positivt och negativt att säga om rasen ? de är ju som ganska långhåriga...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Monkmonk
·
Övr. Hund Vi funderar på att köpa hund. Vi har redan tittat ut en som vi vill ha, ska bara bestämma oss för om det är rätt med hund nu först...:p...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: attempt
·
Övr. Hund Min underbara och ack så snälla hund har fått en liten :devil: i sig. Hon har fått dille på skor och har på senaste veckan käkat skor...
2
Svar
22
· Visningar
1 822
Övr. Hund Hejsan, Chico har varit kladdig i ögonen ett tag nu, alltså mer än vanligt "morgongrus". Fick tips att tvätta rent med kokt vatten...
Svar
8
· Visningar
2 919
Senast: BuenoBull
·
L
Övr. Hund Min tik parades för snart 7 veckor sedan. hennes 1:a kull & min med:) Bokade tid hos vet för att kolla så att hon var OK samt för att...
Svar
16
· Visningar
8 271
Senast: liten_ann
·
F
Övr. Hund Valpen våran har fått det förut.... eller röda prickar på insidan av låren.. men det har gått bort jättefort, så vi tänkte att det...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hade en trimhund här idag som passade på att markera på en tygbur jag har stående uppställd :mad: Buren går ju inte att tvätta men vad...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Hej på er alla! Undrar om någon kan tipsa om vart jag kan få tag på bra lädersele (helst med handtag på ryggen) för skyddsträning och...
Svar
11
· Visningar
1 985
Senast: Liah
·
C
Övr. Hund Jag har ett problem. Min valp på 12,5 veckor kissar precis när hon vill och är således inte rumsren än, har haft henne i 4,5 veckor...
Svar
6
· Visningar
769
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min egenuppfödda valp som jag har behållt blev BIS 2 på blekingemästaren igår bland 31 valpar:banana::banana::banana::love: Jag e så...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Ayumi
·
B
Övr. Hund eller bara människor.... 16 veckors-tjejen har de senaste dagarna varit lugnare än normalt (sover mycket), kissar fler gånger än...
Svar
3
· Visningar
1 769
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka