Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund men de måste blivigt fel någonstanns, de bara måste ha blivigt fel. För de är ingen hund ja har hemma nu....visst, den SER UT som en...
Svar
8
· Visningar
1 117
O
Övr. Hund Har nyligen tagit hand om en 3 årig Golden hanne, som har farit runt i sitt liv och vi är alltså hans 4:e hem enligt förra ägaren...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Senast: Oasis
·
F
Övr. Hund Våran valp fiser så man svimmar! Han har gjort det ända sedan "valp-ben" Och vi använde upp fodret uppfödarna hade haft, och gick...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Igår kväll drack hon väldigt mycket, Fay, en 11årig whippet här på kenneln. I morse var hon seg upp, ville inte riktigt gå ordentligt...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund ..om den inte finns , ja då vet jag inte vad som hänt m min 1,5års tik :( tog henne som omplacering när hon skulle fylla 1år, började...
Svar
7
· Visningar
1 472
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ja, vad säger ni? http://www.expressen.se/husdjur/1.1135235/hundar-med-oronhangen
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 596
Senast: KungTulle
·
K
Övr. Hund Det är så nyttigt för Hilda med trevliga och positiva hundmöten med vuxna hundar och idag var ett sådant möte igen :) Vi träffade...
Svar
5
· Visningar
1 138
M
Övr. Hund Läste nyss en artikel i senaste hundsport om rasen, och tyckte den verkade intressant. Har dock inte hört alls mycket tidigare om...
Svar
18
· Visningar
13 273
Senast: Bibi
·
Övr. Hund Finns det någon ras som lämpar sig extra väl till agillity? Vilken ras har haft bäst/mest framgångna resultat?
Svar
18
· Visningar
18 772
Senast: Bibi
·
Övr. Hund Jag börjar tröttna på att gå själv på varenda promenad med Hannibal, och tänkte höra om nån har lust o hänga med på en långpromenad nån...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Hur lär jag av hunden att han inte får sova/vara i sängen? Han har ju fått sova med mig sen han kom hit, supermysigt, men det blir så...
Svar
9
· Visningar
1 856
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag har inte sett att det finns en sådan tråd, men då jag inte varit så aktiv det senaste så kan jag ha missat den. Vilka ska dit och...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Och nu är det bara 3 veckor kvar till flytt för nästan hela högen :eek: Ja, som sagt; i dag är de grå 5 veckor gamla (rödingen...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Vilken är den konstigaste, lustigaste, knäppaste, mest ologiska utställningskritik ni fått? Här är mitt favvoex: Solig utställning i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 467
Övr. Hund Min pappa skulle behöva skaffa hund. Han har vart arbetslös i jätte många år och är sjukpensionerad.. han sitter inne hela dagarna och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 691
Senast: Shiney
·
Övr. Hund Hej min lilla whippetvalp (snart 5 månader) har troligtvis kennelhosta. Jag var på bagarmossen igår efter att i panik åkt dit efter...
Svar
2
· Visningar
2 853
Övr. Hund Hade för några dagar sen besök av en hanhund i trädgården. Såg ut som en stor svart långbent labrador. Maffig men utan den klassiska...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Winni
·
Övr. Hund Ni som har hund med er på jobbet, vad jobbar ni med?
Svar
19
· Visningar
1 530
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Sprang förbi reklam för en svensk version av "The dog whisperer" igår på tv4+. Tyckte det såg rätt obehagligt ut. Vem är denna svenska man?
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Kontakt, hälsning = 4 Kontakt, samarbete = 4 Kontakt, Hantering = 3 Lek, leklust = 5 Lek, Gripande = 3 Lek, dragkamp = 3...
Svar
15
· Visningar
961
Senast: barajag...
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka