Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund nån gång i framtiden, när jag och sambon har köpt hus och bytt till normala 7-4 jobb funderar vi på hur vi löser hundfrågan.. vi har...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hej alla! Den 16:e oktober, vid 22, somnade Arne in och for upp till himlavalvet. Han är nu en stjärna, och saknaden är enorm!:(...
Svar
10
· Visningar
1 451
Senast: Kilauea
·
K
Övr. Hund Vill bara säga Hej:banana: Kul att hitta detta trevliga forum. Jag har en Flatte-Schäfer bl 7 år 42 kg ej fet nen stor, hon heter...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Kim+pudel
·
U
Övr. Hund Fickju hem vår lille valp i måndagsochhanär 10 veckor gammal. En go blandras som enligt mig är väldigt lätt att ha och göra med. Han...
Svar
10
· Visningar
12 163
Senast: Kim+pudel
·
N
Övr. Hund Min jämthundstik har ett brott på svansen sen födseln vilket har gjort den lite kortare än vad den ska vara. Min fråga är; Hur går det...
Svar
7
· Visningar
718
Senast: Nattpyret
·
Övr. Hund Hur räknar man tiden mellan löpen? Räknar man från första dagen eller från när löpet är slut. Min tik löpte i juli och nu verkar hon på...
Svar
2
· Visningar
10 532
Senast: Apollo
·
C
Övr. Hund Jag funderade lite på är det fel att hålla sin hund nedtryckt mot marken (så den lägger sig på sidan) för att få den att lugna ner sig?
Svar
19
· Visningar
1 342
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Hund Så var det jag och min löpande rottistik igen. Jag börjar bli lite orolig för henne. Visst vet jag att de kan vara loja och trötta då...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: nerbruten
·
Övr. Hund har ni några råd? en kompis hund valpade igår morse ca en vecka för tidigt och de har fortfarande inte diat själva. om hon sätter dem...
Svar
12
· Visningar
13 637
L
Övr. Hund som rubriken lyder, dvs stämmer det att tikar av dvärgras oftast valpar tidigare än stora raser? Min shih tzu är på dag 55 i...
Svar
1
· Visningar
1 573
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Jaha, vad tror ni om detta? http://www.cannyco.co.uk/ Finns instruktionsvideos och information i form av text.
2 3
Svar
59
· Visningar
7 616
Senast: Rocky1
·
Övr. Hund Vi kikara lite på selar till vår blivande hund. Ska ha en welsh corgi cardigan :love: Vill ha en sele som går mellan frambenen, tycker...
Svar
8
· Visningar
2 231
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hittade ingen tråd så jag skapar en ny:laugh: Hur många här på buke är det som har borderterrier? Har ni dom i stallet och hur funkar...
Svar
11
· Visningar
3 149
Senast: Spessartit
·
Övr. Hund Fredrik Steen, nån som sett/tränat för honom? Googlade men hittade inte så mycket. Tv4+, ska visst börja sända hans "show" nästa...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 719
Senast: villi
·
Övr. Hund Vi for till Blekinge för att hämta hem en valp. Här har vi första närkontakten. Uhmm...lite för mycket närkontakt...
Svar
18
· Visningar
1 506
Senast: Andorra
·
A
Övr. Hund Hej. Jag har en schäfer tik på 2 1/2 år och hon passgår hela tiden. Kan man träna bort detta på något sätt? Det ser lite roligt ut när...
2
Svar
32
· Visningar
5 066
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund :banana::bump::banana: :love::love: eller man kanske ska säga två, eftersom jag vet att det är en pupp till på G:D Änligen hemma...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 014
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag går i tankarna på att införskaffa mig en vallhund att ha med på gården, främst för att vara till hjälp när korna flyttas eftersom...
2
Svar
39
· Visningar
6 352
Senast: attsy
·
Övr. Hund *Raderat* Jag använde hjärnan själv även om det var jobbigt:angel:
Svar
2
· Visningar
2 097
Senast: Haukur
·
U
Övr. Hund Och de är juså vidrigt någon här som vet hur man kan få dem att sluta med detta? har hört om att man kan servera hunden ananas,mango och...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Sannis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Hönstråden II