En ny bukebebis

Sv: En ny bukebebis

på min gamla herre (8 år i feb) som haft blodöra kan man läsa av tatueringen utan problem:)så det är nog vilket som.. blir väl kanske skillnad när det nya chipet börjar användas.. om det nu inte redan tagits i bruk:)?

100_0112.jpg

Gud, vad söt liten krabat! Lycka till med valpen!

sötast i världen:love:iaf när hon sover:angel::D nä det ska bli så spännande att se den lilla tokan växa upp:love:

Vad säger Focus om den sötnosen, då??

Focus säger mest; "Morr!". Han vill inte riktigt veta av henne än. Men han kanske tror att hon snart ska "hem" till sig, tji fick han :D Det kan ta någon vecka eller två för honom att helt acceptera henne. Men inga dumheter, det är bara ljud sen backar han undan och ser deprimerad ut ;)

Focus säger mest; "Morr!". Han vill inte riktigt veta av henne än. Men han kanske tror att hon snart ska "hem" till sig, tji fick han :D Det kan ta någon vecka eller två för honom att helt acceptera henne. Men inga dumheter, det är bara ljud sen backar han undan och ser deprimerad ut ;)

Det kan jag förstå, måste kännas surt att bli brädad av en BRUD. :rofl:

Hmm... njäae.... Min valp kammar nog hem det priset:angel:;)

*skojar-Alla valpar är helt bedårande!*

TRO Mig, Det kommer att gå undan!:eek:

Nääää MIN e sötast:D;)

Jo tack, fortare än man vet ordet av:(fast å andra sidan vill jag ju att hon ska växa så man kan börja göra lite saker:p

Precis så där tänkte/kände jag också-"Väx valp, Vääääx"
Och nu har han växt och börjar bli en stor kille och träningen flyter på. Men samtidigt vill jag spola tillbaka tiden liiite grann och få tillbaka min söta lilla valp och bara gosa ihjäl han några gånger-sen får han bli stor igen.:angel::p

Bästa vore om man verkligen kunde gör så mellan varven.
Typ, idag ska valpis vara stor, imorn liten bäbis osv.....:idea:

Näe, gud vad jag svamlar, jag borde gå och lägga mig eller nåt:D

Det förstår jag :D

Jag längtar SÅ! Men jag får som sagt vänta i en vecka extra.. :eek: Tills vi är hemma igen efter julresor och firande på annan ort. Jag hämtar honom på nyårsdagen, längre kan jag inte hålla mig! :p

verkligen jätte sööööt valp du har...längtar jätte mycket efter min vovve bäbis nu...lilla syster till den jag har nu...härligt med valp tiden...man skall ta vara på den...lycka till

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 198
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 871
Senast: Otherside
·
Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr...
2
Svar
22
· Visningar
1 973
Senast: Mia_R
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Hypotyreos
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur