Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Känns inte som det är riktigt normalt. När man är ute och går så skäller han och morror mot varenda människa han ser...trots att dom på...
2
Svar
25
· Visningar
5 804
Senast: Kim+pudel
·
Övr. Hund Hej alla kunniga! Idag börjar jag bli orolig. Vår valp bajsar jätteofta, varje gång hon går ut vilket ju blir varannan var tredje...
Svar
10
· Visningar
25 418
Senast: pimy
·
F
Övr. Hund Hej! Sitter och ringer till två olika djursjukhus, och ingen svarar! Därför frågar jag här medans jag sitter i kö. Min hund, han...
Svar
16
· Visningar
37 984
·
N
Övr. Hund Min lilla tjej (rottweiler) löper för första gången och det verkar ta ganska hårt på henne. Hon är väldigt trött och vill inte gärna...
Svar
7
· Visningar
2 405
·
A
Övr. Hund Jag lyckas inte få hunden att hålla fast apporten. Hon gapar bara på den då jag håller i, släpper jag så faller den i backen. Lägger...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min schäfer och min mormors gamla jappe funkar inte ihop! jappen är en tik 11 år gammal och schäfern en 3 årig tik. Schäfern tar för sig...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Trani
·
M
Övr. Hund någon inbiten ( eller o-inbiten) lapphundsmänniska som kan redogöra skillnaderna mellan en finsk å en svensk lapphund ? =)
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Disen
·
K
Övr. Hund Jag försökte hitta en tråd där man kan fundera allt om sin hund och utbyta tips och råd, men hittade ingen så jag startar en ny! :)...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Kaffikakk
·
Övr. Hund Undanber påhopp direkt då det VAR en olycka. Min hund + en annan hund (av samma "blandning") bröt sig igår in i soptunnan som står på...
Svar
6
· Visningar
4 952
Senast: jassica
·
F
Övr. Hund ...sitter vid penisroten. Som två hårda kulor, som han kan dra in. Är det körtlar? Blev bara lite fundersam eftersom att de är så...
Svar
12
· Visningar
1 670
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Idag fick jag av en slump se en tjej som tränade sin labbe i apportering och det såg så himla kul ut. Jag blev duktigt imonerad och fick...
Svar
16
· Visningar
1 852
Senast: silverperla
·
M
Övr. Hund Hej Har en helt otroligt mysig samojedvalp på 4 månader, men han är helt omöjlig när det kommer någon. Han blir så otroligt uppspelt o...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Gabbi
·
B
Övr. Hund Har varit med om en för mig iallafall konstig sak idag. För ett par månasder sedan svarade jag på en anonns, där de ville omplacera sin...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: xDollyx
·
Övr. Hund I tisdags hände det. Hon pep till, sedan kunde hon inte stå. Hela den lilla whippetkroppen skakade likt en vibrerande mobiltelefon, fast...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Ciindy
·
P
Övr. Hund Har återigen sett en annons på en ettårig hanhund som skall omplaceras. Inget märkligt i det, det var bara blandningen som gjorde att...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 630
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Nu har jag blivit sugen på att skaffa hund, igen. Har kikat runt massor och funderat över ras. Jag vill ha en rättså liten hund, men...
2
Svar
32
· Visningar
3 814
Senast: Nera
·
Övr. Hund Brukar inte skriva nya trådar så ofta, men känner att jag behöver få ur mig... Vår gammeltant, den 12½ åriga svarta labben vi har...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund I lördags kom han hem till oss, lilla Douglas :). 10 veckor är han nu. Allt har fungerat kanon än så länge, han har funnit sig hur bra...
2
Svar
22
· Visningar
1 532
Senast: *tove*
·
L
Övr. Hund Tiken har öronskabb:eek: Jag var till vet för röntgen pga dräktighet, och bad honom kolla öronen samtidigt eftersom jag nyss sålt en...
Svar
10
· Visningar
5 850
Senast: Sozzi
·
S
Övr. Hund När gäller försäkringen egentligen? jag betalar varje månad men vad täcker den? Ska dra ut mjölktänderna på min hund i dag det täcker...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Sannis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka