Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle behöva dela av mitt bagageutrymme på något bra sätt, men jag har inte riktigt hittat någon lösning som fungerar och som är...
Svar
6
· Visningar
1 613
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund eller med ny kompis. Gör alla hundar det eller finns det vissa som passar bättre ensamma eller är omöjliga att para ihop med en...
Svar
3
· Visningar
2 046
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hoppas att ni med vinthund (framför allt Saluki) ska kunna hjälpa mig lite. Nu lär det dröja ett par år innan jag kan skaffa hund men...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 083
Senast: Liten
·
N
Övr. Hund Vi har en pyreneehund -undrar om någon annan har en pyrenee eller en korsning med pyrenee. Skulle vara roligt med lite bilder. en...
Svar
17
· Visningar
5 924
Senast: startpompe
·
H
Övr. Hund Har tänkt att ge bort en tidnings prenemeration i julklapp till mamma och tänkte fråga er om tips på bra tidningar. Hon tycker om att...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: mårran
·
Övr. Hund Jag har precis kommit hem från en kvällspromenad med valpis + en vän. På vägen hem såg jag och min vän en hund som satt utanför en...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Här kommer dom små igen , Men nu har dom växt lite i alla fall ;) Lite bus ! Börjar bli lite nannig ! Båda somnade...
Svar
17
· Visningar
1 098
Senast: Stollan
·
M
Övr. Hund Berner sennen känner väl alla till. Men finns det inte fler sennenraser? Eller är det något jag har hittat på?
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Milosari
·
Övr. Hund igår hände det igen. när jag kom hem möttes jag av den här synen. en skitglad labrador som är rund som en köttbulle. obs att bilden...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 976
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund hej. våran hund har börjat rymma. direkt när vi släpper ut honom ut bilen så försöker han sticka.. först stannar han, sen försvinner han...
2
Svar
33
· Visningar
4 062
Senast: saffran2
·
Övr. Hund Ni som har en GD tik, hur höga är dom? Fick höra häromdagen att min lilla tös var liten för att va en GD. Hon blir två år i februari och...
Svar
11
· Visningar
2 400
Senast: Bebben
·
L
Övr. Hund Ja,det var det här med inkallning igen.Vi skulle gått kurs, men en buten fotled satte stopp för de planerna och därför vill jag ju träna...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: IrishDraft
·
G
Övr. Hund Nu trenger jag hjelp. Jag bor 7 mil från Växjö och 7 mil från Kalmar. Jag MÅSTE hitta et kurs jag kan gå på för å sosialisere min hund...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Grethe
·
Övr. Hund Hejsan. Vår klubb hade möte i fredags och kom fram till att alla våra avelshundar skall CTP testas samt att vi skall lägga tusen kr...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Casper
·
Övr. Hund Haha, lite tidig tråd kanske, men läste en inredningstidning med julförslag nyss och kom att tänka på något. Jag och min sambo har...
Svar
5
· Visningar
2 155
Senast: buschiq
·
Ä
Övr. Hund Det är ju absolut ett skämt, men vem tycker det är roligt att ens lägga ut en sån här annons? Några blondiner ala Paris Hilton kanske...
Svar
5
· Visningar
2 116
Senast: doglover
·
Övr. Hund Eller är de sant. http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?sekt=8&rub=51055&annonceid=5500461 mycket mysko.
Svar
2
· Visningar
880
Senast: doglover
·
Övr. Hund Någon mer än jag som ska tävla apell eller lydnadsklass 1 nu till våren? Hur ligger ni till med träningen? Känns de pressat eller väl...
2
Svar
38
· Visningar
2 678
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Min springer spaniel har sedan i somras haft hudproblem och jag har hållt honom rakad för att lättare kunna se bredden av problemet...
Svar
4
· Visningar
2 512
Senast: dpmatte
·
Hundträning Tänkte visa upp lite bilder från helgens lure coursing-träning. Det var en härlig eftermiddag i kylan och även valparna tyckte att det...
Svar
11
· Visningar
1 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka