Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag har precis börjat en spårkurs och är, fylld av nyhetens behag, sugen på att någon gång tävla apellen. (vi får väl ser hur det...
Svar
10
· Visningar
4 001
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Just ikväll har jag en billig, nästan gratis, äh hämta honom på studs så är han gratis! :cool: Han har varit utlånad under dagen och...
Svar
17
· Visningar
1 217
Övr. Hund Igår började våran hanhund, 5 år, att kräkas i bilen påvägen hem från jobbet. Han blir aldrig åksjuk, är med på jobbet varända dag och...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ok nu har jag nästan bestämt mig att jag ska skaffa en hund. Det kommer troligtvis bli en cavalier king charles spaniel. Jag jobbar...
Svar
14
· Visningar
1 123
Senast: Zarro
·
Övr. Hund Till en liten bichon/coton blandis. Nu äntligen har jag bestämt att det är dax för en hund igen, hade hund innan barnen kom. Nu är dom...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Zitruz
·
S
Övr. Hund Är det någon som har en sådan hund? Är dom okay att skaffa som första hund? Jag är jättesugen på att skaffa en Bichon Havanaise-valp...
2
Svar
27
· Visningar
3 265
Senast: Ferrari
·
P
Övr. Hund Jag älskar vandring men det är jag helt ensam om i familjen. Kom på att det borde ju finnas fler här som gillar att vandra med eller...
2
Svar
22
· Visningar
1 705
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Här kommer en drös med bilder från träningen i Malmö. En trevlig men blöt dag (kul att träffa alla), roligt också att se så lydiga...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit om mina hanhundar som inte fungerar tillsammans och hur jobbigt jag upplever det...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Philosophia
·
P
Övr. Hund Är vanligtvis inte inne här på "hund" så mycket men jag förmodar att det precis som i hästtrådarna finns en hel del kunnigt folk som kan...
Svar
16
· Visningar
1 031
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu har han pinkat i sängen två dar igen. Helt utan nån rimlig anledning. Det är tvättat och donat med Pissoff, han är väl...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: mårran
·
Övr. Hund Min underbara lilla hund blir 7 mån om 1 vecka. Hon har idag varit helt olik sig, skällt, inte vetat var hon vill vara, ätit dåligt...
Svar
3
· Visningar
1 962
Senast: Flori
·
O
Övr. Hund Som jag skrev i tidigare inlägg om min golden hanne som ja hade lite funderingar över ang bla försäkringar osv. Nu har jag pratat med...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Turali
·
G
Övr. Hund Jag och pojkvännen skaffade en till hund (en 5 månaders) för 8 dagar sen, han säger att den nya hunden inte kan sova någonannanstans...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jo jag behöver lite råd innan jag pratat m vetrinären... Ska ringa vetinären så fort ja kan imorrn. D gäller min tik hund som är 7 år...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: pimy
·
P
Övr. Hund DEt var bra länge sedan jag skrev något här. En hel del har hänt med hundarna. Jag arbetar och tränar så mycket det går. Blandisen...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: attempt
·
A
Övr. Hund Valpen är 4 månader idag och har antagligen börjat tappa sina tänder. Var ute och lekte med en trasa för ut och när vi kommer in så ser...
Svar
6
· Visningar
3 786
Senast: Trani
·
S
Övr. Hund skulle hitta ett avtal om hundvakt men allt jag hittar har med pensionat att göra?? jag ska vakta en vovve åt en främmande människa som...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: sinner
·
Övr. Hund Det har ju varit några trådar om det här nu ett tag, som fått mig att fundera på att köpa en bur eller kanske grindar. Har aldrig haft...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 734
Senast: martha
·
Övr. Hund Så, nu börjar det dra ihop sig. Inte så lång kvar tills anmälningstiden går ut (3:e november). Vad har ni för hundar med i år? Vilka...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 025
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka