Stora Sthlm/Hund 2008

Sv: Stora Sthlm/Hund 2008

*kl*

Hur många kommer va där på söndagen? skulle va kul att träffa lite nytt folk. :D

Jag kommer finnas vid cotteringen och sen i cotte-montern en stund, resten av tiden lär jag nog springa runt lite överallt.

Puttar upp den här lite.

Är det inga fler som ska ställa? :)

Nikkis: Du ställer schäfer va?

Då ska jag leta efter någon med en schäfer och en fralla då :D Ser du någon med en vit lite hårboll som springer runt som en yr höna så är det troligen jag ;)

Då ska jag leta efter någon med en schäfer och en fralla då :D Ser du någon med en vit lite hårboll som springer runt som en yr höna så är det troligen jag ;)

Bara att komma fram till Schäfer (eller Fralla) ringen, på söndagen och leta efter en grå schäfer hane och en tjej med långt blont hår - That's us!;)
Alt. bestämma en mötesplats, där alla hundbukare som vill, kan träffas:idea:

Vad är det för vit hårboll du ska visa?:laugh:

ah, en mötesplats hade kanske vart bra, då kanske man slipper göra bort sej genom att gå fram te fel person.

Jag ska visa min coton de tuléar. lättare att skriva hårboll än att försöka få rasnamnet rätt :crazy:

:rofl: 'hårboll' :D

Vi kan väl träffas typ i 'mitten', eller ja strax efter huvud ingången? Vid Pressbyrån ungefär:idea:

Pressbyrån låter bra. Dit borde jag hitta.

Sen är ju frågan när man ska träffas.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 050
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 679
Senast: ISABEL
·
Övr. Hund Här kan vi väl lägga in hur det gått för våra hundar under utställningen eller något annat under helgen. :laugh: Leia - ck chkk 4...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: Luxus
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka