Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Hej! Om man föder upp hundar; ska man registrera sig som uppfödare någonstans. Finns det några regler runt detta eller kan man...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Zqathan
·
C
Övr. Hund Hej! Jag som har oturen att ha en köttallergisk hund och då måste köpa svindyrmat till honom pga detta har börjat laga mat till honom...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 295
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Har bestämt mig för att jag vill köpa en omplaceringshund eftersom jag inte riktigt har tid för en jätteliten valp.. Har nu hittat två...
Svar
13
· Visningar
1 200
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag har en liten chihuahua på 16 månader o hennes energi har dämpats o hon e varm. Henns nos e sval men tungan är varm, vad kan det...
Svar
4
· Visningar
9 900
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Det blev miss lyckat MT i dag. Vi avbröt. Min dotter gick med min hund. Jag och min far och mor med sambo stod i publiken. Hon...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 330
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund haha, pappsen å hunden låg och sov ihop i soffan. hunden hade minst sagt dålig position med tanke på gasrisken hehe! :D har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 116
Senast: Novanna
·
Övr. Hund ...att skaffa hund igen. Jag har alltid haft hund i familjen, sen jag var sex år. Samt haft några egna. Jag bor på landet i hus och...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Jaha då har man lärt sig nytt igen. VATTENSVANS:devil: Jag tyckte nog att jag kunde få lära mig det en annan dag än på en...
Svar
5
· Visningar
4 113
Senast: Apollo
·
Övr. Hund En tråd för alla med gamla hundar. Min löwchen är snart 12 år nu och mår bra för sin ålder. Han varken ser eller hör så bra längre, men...
Svar
14
· Visningar
1 147
Övr. Hund På min tik så har chipet vandrat ned till överarmen. E detta ngt som jag behöver tänka på? Vara extra försiktig eftersom det sitter i...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Hej Är det normalt att tiken ylar och gnäller högljudt under en parning??? har precis sett en video där 2 berner sennen paras och...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: KickiH
·
J
Övr. Hund Någon som nyligen röntgat sin hund som vet på ett ungefär hur lång tid det tar innan man kan se resultaten? Och hur det förs in i reg...
2
Svar
28
· Visningar
3 312
Senast: Jeeves
·
M
Övr. Hund Hur hårda är de egentligen ? tycker de verkar härliga hundar, sugen på att skaffa en , dock är jag ganska bestämd men skulle gärna om...
2
Svar
37
· Visningar
4 897
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Tycker att det är dags för en bildtråd med roliga bilder på era hundar. Vad som helst för bilder bara dom är roliga , så visa upp hur...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 871
K
Övr. Hund Här kommer dagens bilder på världens goaste English Toy Terrier valp Hilda :love:
Svar
12
· Visningar
2 157
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Förra veckan eller om det var för 2 veckor sedan så anföll en schäferhund en kvinna. Hoppade bara upp och bet henne utan någon som helst...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 635
Senast: Liten
·
Övr. Hund Köper ni julklappar till era hundar? Vad får dom i så fall? Funderar på att köpa lite tuggben till Våran Melker.
Svar
17
· Visningar
1 034
Senast: Fragile
·
S
Övr. Hund Jag håller på att dö av längtan och väntan. Och hunden är inte ens parad !! Det vill säga det finns inga garantier att vi ens får...
2
Svar
31
· Visningar
2 278
Övr. Hund Av det nya hundprogrammet och däringa Herr Steen. Tyckte han var okej, även om jag inte är med på syftet med att slå vält på en hund...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 853
T
Övr. Hund Sedan cirka ett år tillbaka har jag haft en hund på foder hos mig. Ägaren lämnade ut hunden till mig och sa då att det inte alls var...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Thinner
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka