Ang min golden

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Oasis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 398
Sv: Ang min golden

Alla valpar finns med, MEN det står inte vem som äger dom på alla, så man kanske inte vill visa sig där inne med sina uppgifter.

Vi strävar varje dag för att komma på lösningar och ja ska ringa folksam igen och snacka med dom.

Sv: Ang min golden

Prata med folksam nu och han har varit försäkrad där tidigare med en helvetes massa reservationer så ingen ting kommer att gå på hans försäkring förutom benbrott, påkörd, samt om han skulle skada sig i skogen, de är de som täcks i princip....:mad:

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: cassina
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka