Ang min golden

Sv: Ang min golden

Alla valpar finns med, MEN det står inte vem som äger dom på alla, så man kanske inte vill visa sig där inne med sina uppgifter.

Vi strävar varje dag för att komma på lösningar och ja ska ringa folksam igen och snacka med dom.

Sv: Ang min golden

Prata med folksam nu och han har varit försäkrad där tidigare med en helvetes massa reservationer så ingen ting kommer att gå på hans försäkring förutom benbrott, påkörd, samt om han skulle skada sig i skogen, de är de som täcks i princip....:mad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2