Ang min golden

Sv: Ang min golden

Alla valpar finns med, MEN det står inte vem som äger dom på alla, så man kanske inte vill visa sig där inne med sina uppgifter.

Vi strävar varje dag för att komma på lösningar och ja ska ringa folksam igen och snacka med dom.
 
Sv: Ang min golden

Prata med folksam nu och han har varit försäkrad där tidigare med en helvetes massa reservationer så ingen ting kommer att gå på hans försäkring förutom benbrott, påkörd, samt om han skulle skada sig i skogen, de är de som täcks i princip....:mad:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
2 985
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 664
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 558
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
20 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp