Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som rubriken säger, så har jag hört talas om både MH och MT test. Vad är skillnaden, eller är det bara olika namn på samma sak...
Svar
5
· Visningar
10 467
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Själv är jag väldigt intresserad av sök biten när det gäller hund, målet är att kunna gå Räddningshundsutbildningen! Dock måste man...
Svar
18
· Visningar
2 084
Övr. Hund Hade en diskussion med svärföräldrarna helgen om detta då dem nyligen tagit bort sin labbe pga av EP. Även deras förra labbe (båda...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: simba_112
·
F
Övr. Hund vet någon här om man kan lägga Sorbact på hund? Tusse har fått ett halv räligt sår i huvet.
Svar
1
· Visningar
802
Senast: hagel
·
A
Övr. Hund Våran valp slänger i sig maten, har inte tid att tugga, så ofta, trotts att vi blötlägger maten, så kommer mycket mat ut osmält i...
2
Svar
21
· Visningar
6 192
Senast: Pigan
·
S
Övr. Hund Jag och min fru har två PWD hanar en är 3 år och den andre 2,5 år. Allt har funkat fram tills nu den yngre morrar och den äldre flyger...
Svar
18
· Visningar
1 634
·
Övr. Hund Jepp, tiken är skendräkig. Pipleksaken är numera valp och hon har mjölk i juvren (heter det så på hundar haha) Har hört att man ska...
Svar
1
· Visningar
677
·
Övr. Hund Nu är det alltså dags för tråd femtioelva om min valp och hennes knasfasoner.. :grin: Till problemet: Om jag går ut ur rummet hon...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund Gabbi börjar bli lite till åren och tankarna på hennes efter, efterträdare börjar ta form.... Vill ju fortsätta med schäfer men ha en...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: Is
·
A
Övr. Hund Vår valp har under de sex veckor hon varit hos oss varit väldigt känslig i magen, och haft diarre sex/sju gånger i några dagar varje...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: Mammadutt
·
A
Övr. Hund En san story i höst mörkret, Valpen vägrar sova i biabädden som husse köpt, så matte skämde bort honom med en "bean-bag". Han har...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: DreamGodi
·
Övr. Hund Inget för känsliga eller anti-jakt och anti-jägarmänniskor alltså!!!! Ja, som ett steg i denna riktning för oss jagande...
2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Ja, nu lider det mot höst. Lägg in lite härlig höstbilder på era hundar! Ganti (Bilder från i helgen)
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 871
Senast: Cavello
·
Övr. Hund hur är dom? hur är pälsvården? en brukshund har jag förstått att det är. är det ursprungligen en vakthund eller vallhund eller...
Svar
5
· Visningar
2 158
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Hund Utter älskar att vara med matte i stallet. Allra mest älskar han att 'hjälpa' matte att mocka. (Matte är aningens mer tveksam i...
Svar
2
· Visningar
911
B
Övr. Hund Hej. Går på hundgymnasium där en ettas hund blivit smittad av Camplybacterin. Är bara hon och en till vars hundar visar några symtomer...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: tesora
·
Övr. Hund Sitter och kikar på kullar, hunddata, kombinationer osv. Det börjar bli dags att leta schäfer till sambon, och jag kan givetvis inte...
Svar
6
· Visningar
856
Övr. Hund Jag har aldrig tat med mej mina hundar in i en hästhage, hästar är stora djur och kan lätt skada eller ta död på en hund i värsta fall...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 109
Senast: Diplomaten
·
A
Övr. Hund Från att ha varit ett litet monster har nu vår lilla tjej blivit väldigt duktig! På bara några veckor. Jag måste bara skryta lite:p...
Svar
9
· Visningar
832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka