Höst Foto

Sv: Höst Foto

Ååååå har du en berner?!:love:

Nu börja jag verkligen sakna min älskling, hoppas hon har det bra i himlen.:cry:

Dom såg väldigt lika ut.:cry:

Ingen super bra bild (lite suddig och oredigerad) men lite höst färger är det :)
24014662.jpg

Vad är detta för något stiligt?:love:

Embla är inte min, men jag passar henne en del och tar ofta med henne på lunchen när hennes matte jobbar och jag ändå är ute med min valp. Men hon är en jättehärlig hund verkligen. Underbart snäll.

Nej nu dör jag! Gud vad jag saknar att ha tax :(:love:

Så förbannat söt din valp var! Vart kommer han/hon ifrån?

Tackar!!
Visst är han ett riktigt charmtroll. Alla faller pladask för honom.

Vi har hämtat honom i Blekinge. Pappan är från Växjö men tiken bor norr om Karlskrona.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 196
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
794
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka