Vanvårdad hund, vad göra?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare andalusia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 283
Sv: Vanvårdad hund, vad göra?

Kanonbra gjort av dig! :bow::bow::bow:
Håller alla tummarna för att veterinären kan hjälpa hunden!

Det borde finnas fler som du där ute och inte bara folk som snackar bakom ryggen och gnäller utan som tar tag i saken! ;)

Fantastiskt bra gjort, du ska känna dig stolt! Fortsätt i samma stil så ska du se att du kommer att hjälpa både hunden och tanten -nu kanske hunden får den vård den behöver och då kan hon ha kvar den längre!
En stjärna i boken till dej! :laugh:

*kl* bra gjort.... :bow: Jag gissar att tantens voffe bör somna in.... och det blir ju skönt för vovven, men jag undrar hur det kommer gå för den stackars tanten :cry: Jag tror inte hon medvetet misskött sin hund.... låter inte så.... låter snarare som om hon har lika dålig hälsa som hunden.

*kl*
Om nu vovve måste somna in så kanske tanten kan tänka sig att ta hand om en katthems-katt? Då slipper hon känna sig ensam plus att hon gör en god gärning för en hemlös katt. Katter är ju heller inte lika krävande som hundar. (Nu tänkte jag på promenader och aktivering i allmänt)
Bara en tanke från min sida. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: igbest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 013
Senast: Jamtland
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 527
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka