Min hund är skobesatt

Sv: Min hund är skobesatt

:eek: Aooch!! Det kändes i mitt skofantasthjärta, snacka om att sparka på den som ligger ;)

Sy skorna själv då......

Faktum är att några av mina genom tiderna coolaste dojjor har jag antingen sytt själv, köpt på loppis eller fyndat på reor.

Förresten, näverskor kanske är en hit. Billigare kan det inte bli! Eller holländska "klompen".....:)

:D

/KT

Sy skorna själv då......

Faktum är att några av mina genom tiderna coolaste dojjor har jag antingen sytt själv, köpt på loppis eller fyndat på reor.

Förresten, näverskor kanske är en hit. Billigare kan det inte bli! Eller holländska "klompen".....:)

:D

/KT

:eek: De här blir bara värre och värre! Antingen överskattar du min förmåga att sy eller så förolämpade du mina skor. Nästan i stil med svordomar att säga att man skulle ha näverskor!!! *skrattar*

// Alindra som hoppas att folk förstår att jag inte är ytlig, bara skoberoende;)...

Ska även uppdatera med morgonens skohändelse.

Satt efter morgonlöpningen och åt frukost, så kommer hunden in i rummet med en sko i munnen. Hon fick syn på mig, stirrade, sen full fart mot mig och gav mig skon. Bara dregglig men inget bitet på. Hon sprang sedan och hämtade den andra och gav mig...

Vi gör framsteg här hemma..:D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 664
Senast: Frost116
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 467
Senast: Sel
·
Övr. Hund Ja, min unghund har blivit skotträdd. Innan hoppade han till lite när det smällde, men nu är han rädd - alltså fly i panik...
Svar
11
· Visningar
1 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka