De grå 4 veckor i dag

Sv: De grå 4 veckor i dag

:eek: Har du nya små grå. :eek:

Jag har ju en röd också, som är lite äldre än de grå :p

081018-RD-4.jpg

Men, vart har köttbullen tagit vägen (för det är väl samma hund)? :eek::D
Så fin hon är!

Köttbullen har vuxit :) Men hon är fortfarande rätt rund och go och lite större än de normalt är vid den åldern.

Ska bli intressant att se om hon blir stor även som vuxen, eller om det jämnar ut sig under uppväxten!

Japp :)

Hennes 4:e och sista kull och en valp blev det. Mest troligt pga hanen som är ganska gammal, då hon lämnat bra i från sig i tidigare 3 kullar.

Japp :)

Hennes 4:e och sista kull och en valp blev det. Mest troligt pga hanen som är ganska gammal, då hon lämnat bra i från sig i tidigare 3 kullar.

Ska du ha valpen själv då?
Vad jagar man med dom röda?

Ja, denna valpen blir kvar här och med finsk spetsarna jagar man fågel och mård.

Här har vi allt några som skulle passa bra hemma hos mig :o:p
Guuud så söta:D Förstår inte hur du klarar av att sälja dom sen :eek::love:

åh en sån liten kaxig röd madam :love:
det är väl attans också att man måste jaga för att ha en... :cry:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 538
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 527
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 737
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka