vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Oj då:rofl: Äntligen lärt mig hur man gör men oj vad stor den blev....Sorry....:rofl:

*kl*

Jag har tagit bilder på mina hundar med våran skitkamera..:D men några hyffsat bra bilder blev det ju, iallafall, enligt mig.

Jag gillar denna bilden för den lixom förvränger lite. :p Dock så blev själva nosen lite suddig, men jag tkr ändå om bilden, så wth! ;)
http://TessG.bilddagboken.se/p/show.html?id=176417936&directlink=1

Och en till på Nicke. Tycker också om den, vet inte riktigt varför men den är lite speciell.
http://tessg.bilddagboken.se/p/show.html?id=176418577&directlink=1

och denna på Navajas.
http://tessg.bilddagboken.se/p/show.html?id=176420914&directlink=1

Ni får kommentera om ni vill, men keep in mind att jag inte är en riktig fotograf..:D

bilderna ville inte visas, därför gav jag länkar istället.

kl

Enligt mig är denna bild vacker och nästintil felfri, men vad tycker ni andra?

12919144.jpg

*kl*

Berntiers Don't Tell "Durin"

LillanochDurin30mars061-1.jpg

vet inte om den här får vara med menmen

Durin3.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Han har en mask på sig! Som björnligan i Kalle Anka! :idea:

Det är nog inte helt fel. Han brukar kallas för den lille terroristen ibland (eller typ varje dag). Han är på tok för smart för sitt egna bästa. Har snart kommit på hur man öppnar dörrar genom att trycka ner handtaget (detta har han alltså kommit på själv). Jag försöker dock inte uppmuntra detta tilltag även om det är gulligt :D.

Att öppna grindar från sig lärde han sig väldigt kvickt. Att öppna grindar till sig tog lite längre tid men han kom snart på det.

Mvh

Tora

Hej! Vilka underbara bilder ni har på era hundar! En del är så vackra eller söta att man blir alldeles till sig...
Skickar in några bilder på min hund Milo. Jag har tagit dem själv - det syns kanske att jag inte är någon proffsfotograf, haha...

Den första tog jag för några dagar sedan när vi var på hundcafé.

dscn2395xq4.jpg

När jag tog den här var han bara några månader gammal, han ser fortfarande lite valpig ut...

fritteochmilo007kopia2dt0.jpg

Här har Milo lyckats fåga en farlig snölejopard och är som bäst igång med att oskadliggöra den...

miloochsngepardeniids9.jpg

KL

Skriver igen att det spelar inge roll om bilden e ful eller snygg. Lägg in den för det :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 479
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 803
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka