vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

*knapplån*

Den här tycker jag är en snygg bild på våran lilla terrorist (två år 22:a mars):

20071023-2672.jpg

Mvh

Tora

*kl*

Ytterligare ett par bilder :) (har fler nya hemma, kan nog inte låta bli att lägga in sen..!:p)

Vet att selen återigen är med och förstör lite, menmen..:angel: De är även lite mörka - får skylla på att det var premiärkorten med kameran och att jag inte lärt mig den riktigt..! ;)

2008_03180024mindre.JPG

2008_03180023mindre.JPG

2008_03190035mindre.JPG

2008_03190025mindre.JPG

Fina bilder, men som du sa selen;), alltid när jag får bra bilder, så är de ngt som stör...
Måste säga att hunden har ett väldigt vackert huvud=)

Jag veeet...selen är inte det vackraste...:o ...o dessutom lägger jag nu ut två bilder till - med den hemska selen!:o:D:o

Zelda tackar så mkt för komplimangen! (förutom att hon just nu har rätt lite päls då hon nyss har fällt ur, så är det väldigt mkt islänning över hennes ansikte, så det kanske är därför du gillar det ;))

2008_03250051mindre.JPG

2008_03250053mindre.JPG

Lite nytt från dagens tur i det fina vinterlandskapet :)

Lite långt borta men tycker om den :)

Åh.. Va läckert tecknad han är!:d:love:

Tack!

Enligt rasstandarden så är han väl lite för mörk igentligen. Skulle ha varit mer markerade prickar. Men han är väldigt jämt tecknad. Gillar att teckningen runt ögonen är så likadan runt båda ögonen. Det ger ett väldigt vaket intryck.

Mvh

Tora

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 804
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka