vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Inget spec, funderar nämligen på o skaffa senare, men gillar spader damens flat, min kompis har 3 st därifrån...

Jaså? Men Moonstruck hundarna är såå fina :love: och Almanza, det är ju dom som vinner på många utstälningar världen runt

Thumb.jpg

Gjorde ett gott försök att lägga in en bild, vet inte om det funkar men:)

visst är hon :) dock va hon inte lika fin idag när hon satte efter fåglarna...men när matte sprang iväg åt andra hållet så va hon inte alls lika katig längre och kom springande :devil: sen vågade hon inte släppa matte ur blicken.

Haha, det är ju synd. Det som är så mysigt med vipp-öron!
Min tråkvalp reste sina jättetidigt! :mad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 807
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat