Era hundar!

Sv: Era hundar!

Själv har man en helt underbar liten blandraskille vid namn Bullen :D Min första alldeles egna hund som jag själv fick spara ihop pengar till. Tanken var från första början att spara ihop till en renrasig Labrador men då jag insåg att det aldrig skulle gå så köpte jag denna lilla Labrador/Golden Retriever/Bearded Collie/Engelsk Bulldog blanding och jag ångrar det inte för en sekund! Nu har han hunnit bli hela 3 år och mattes bortskämda lilla älskling. Sover i sängen och får alltid lite korvbitar och köttbullar på tid och otid. :angel: Självklat delar jag med mig av lite bilder. var inte rädda för att kommentera :laugh:

21bpqol.jpg

nmb8ya.jpg

Va söt han var!! Lite rolig blandning kanske men han såg jätte fin ut! Bortskämda vovvar är bra :angel:

Va söt han var!! Lite rolig blandning kanske men han såg jätte fin ut! Bortskämda vovvar är bra :angel:

Haha jag blev själv lite förvånad över hur många olika raser man kan klämma in i en hund men han är resultatet av en tjuvbetäckning så vi kan ha det som ursäkt :D

Jo...Allt för många raser i en hund e inte bra...men jag gillar blandraser med måtta.
Din var iaf jätte gullig...man ser lixom raserna på olika sätt i honom

Jo...Allt för många raser i en hund e inte bra...men jag gillar blandraser med måtta.
Din var iaf jätte gullig...man ser lixom raserna på olika sätt i honom

nej men alla 8 valparna gick genom veterinärbesiktningen helt utan problem :laugh: tackar så mycket! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 835
Senast: fixi
·
Övr. Hund Har letat hundras under en lång tid nu och börjar bli väldigt less på att ständigt bli besviken. När vi tror att vi läst på ordentligt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 929
Senast: Riru
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 983
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo är relativt nya adoptivägare (sen ca 7 mån) till en kastrerad bullterrierkille på 2.5 år. Vi trivs jättebra ihop...
2 3
Svar
41
· Visningar
18 791
Senast: SandraM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18