Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vill inte vara med längre. Nu ligger min vackra vita älskade diva på djursjukhus. Min fantastiska älskade Zala... Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 614
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Fästingarna alltså! Nu är det mitten av oktober. Egentligen är det dags för ny omgång Frontline på Wilton. Men jag vill helst slippa...
2
Svar
23
· Visningar
3 114
Senast: soma
·
Övr. Hund Vilka ska dit? :) Ja o Vidar ska dit han ska ställas i juniorklassen. Hoppas på lite mer konkurans o snälla domare ^^ Vi hoppas på...
Svar
15
· Visningar
974
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Vilket avmaskningsmedel rekomenderar du att man avaskar med nu??
Svar
6
· Visningar
731
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Det är så här att jag har en glad dansk/svensk gårds hund herre på 4 år. Nu är det såhär att ibland får han typ anfall.. jag blir lika...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: Adelente
·
Övr. Hund Även om jag tycker att det borde gått att lösa på annat sätt. http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=72-AV_ID=812182,00.html Men där jag...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: vintra
·
P
Övr. Hund Hej! undrar om det finns någon här med en hund som har eosinofil gastrit/enterit? skulle vilja veta lite vad du ger för foder...
Svar
1
· Visningar
2 841
Senast: Texas
·
Övr. Hund är nu portad ner till källaren, uppe pågår det möte vilket betyder att det ska vara lugnt. alla andra hundarna är för tilfället i...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Rouise
·
Övr. Hund jag har kört fast. jag vill desperat prova på massa nytt och roligt med min tik. jag har fasnat vi Lydnad, agility och lite freestyle...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Rouise
·
E
Övr. Hund Om man behöver en dagmatte när man sakffar hund så ska man väl ha fixat det innan, men till min tanke är förekommer det att människor...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Haukur
·
Övr. Hund trådar som handlar om folk som behöver hjälp med att välja ras. Men jag är i desperat behov av hjälp. :cool: Min mamma har bestämt sig...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: falukorw
·
E
Övr. Hund Har funderat på det här med att sakffa hund, det här handlar inte just om det. Men tanken som slog mig är om man skaffar en...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: falukorw
·
P
Övr. Hund Här är lite smakprov på galningen..:)
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: plymen
·
Övr. Hund Jag brukar regelbundet ge mina katter råa kycklingvingar och min hund ser alltid lika lidande ut när mumsbitarna landar på katternas...
Svar
14
· Visningar
7 861
Senast: aiquen
·
V
Övr. Hund jag har en greyhound.en hane på 5 år en mkt lugn omplacering,samt en västgötatik på 2 år vi haft sen hon var 8 v.när hon var kanske 15 v...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: vintra
·
J
Övr. Hund När ni fick hem er valp lät ni den träffa andra hundar innan den hade fått sin 12 veckors spruta? Jag tycker inte om att låta en valp...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: jappisen
·
S
Övr. Hund Den 1 november flyttar denna hem till oss Men vad ska han heta!? Det står still i mitt huvud. Hade tänkt ut namnet Timo men...
2
Svar
23
· Visningar
1 802
Senast: Armani__
·
M
Övr. Hund Ska köpa valp och undrar om det finns något bra, näringsrikt foder som ger allt hunden behöver samtidigt som det inte kostar skjortan ...
2
Svar
28
· Visningar
2 116
Senast: jappisen
·
M
Övr. Hund Min svenskreggade hund och jag har flyttat till norge permanent och hon ær fortfarande svenskreggad + førsækrad i sverige. Nu skulle...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Hej, har en rottweiler på 6 månader som just nu river huset bit för bit. Varje dag så tar han sönder något nytt. Nu senast så har han...
Svar
16
· Visningar
2 067
Senast: northang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka