Diplomaten
Trådstartare
Sv: Praktiska tips när vi nu utvidgar vår flock?
Jag förstår inte hur någon på ett forum kan var så dömande och troende på att ens egna svar är de enda rätta så som du. Och så bestämande att man vet vad som är den enda vägen och inte. Du har ett ikke ödmjukt sätt att lägga fram dina ev råd så att de mörknar. Det blir svårt att lyssna på någon som redan tror de vet vad de pratar om, som inte frågar, utan som redan dömer. De enda jag ville ha var praktiska råd om utrymme och multilösningar. Det finns tydligen "fel frågor" och "rätt frågor" inne på Bukefalos. Om någon missförstår dina frågor, blir du ifrågasatt utan att blinka. Det blir jag oerhört besviken för och frågar mig hur det kan vara möjligt bland vuxna och förhoppningsvis tänkande människor.
Jag är tacksam för att du avslutade där. Jag avslutar med dig här.
Dina frågor du ställer är visserligen inte orelevanta i sammanhanget, men av lägre prioritet än de frågor som kan förväntas inför utökningen med två han-valpar av den raskombinationen, oerfaren eller inte.
Nå, eftersom du tror att ni vet vad ni ger er in i och inte verkar mottaglig för vad jag har att säga, känns det bäst att avsluta här.
Jag önskar er all lycka på vägen, och jag tror att ni så småning om kommer att förstå vad jag menar, samtidigt tror jag att ni kommer att kunna lösa ev. problem som dyker upp.
Jag förstår inte hur någon på ett forum kan var så dömande och troende på att ens egna svar är de enda rätta så som du. Och så bestämande att man vet vad som är den enda vägen och inte. Du har ett ikke ödmjukt sätt att lägga fram dina ev råd så att de mörknar. Det blir svårt att lyssna på någon som redan tror de vet vad de pratar om, som inte frågar, utan som redan dömer. De enda jag ville ha var praktiska råd om utrymme och multilösningar. Det finns tydligen "fel frågor" och "rätt frågor" inne på Bukefalos. Om någon missförstår dina frågor, blir du ifrågasatt utan att blinka. Det blir jag oerhört besviken för och frågar mig hur det kan vara möjligt bland vuxna och förhoppningsvis tänkande människor.
Jag är tacksam för att du avslutade där. Jag avslutar med dig här.
Senast ändrad: