Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/18210225.htm?ca=12_s Aldrig aldrig att jag skulle ge detta pris för en hund,spelar ingen roll om den är kuppad...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 438
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Brukshundägare * Hundar får inte tigga vid matbordet Hunden tigger inte * Klockan är 07.10 en lördag Hunden sover tills du drar fram...
Svar
19
· Visningar
1 534
Senast: escodobe
·
Svar
81
· Visningar
5 416
Senast: Izzie
·
J
Övr. Hund Det börjar väl på att närma sig röntgendags för min "råtta" nu - hon är 18 månader. Tänkte höra om det är ngn som har läst en studie...
2
Svar
27
· Visningar
6 986
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund När man inte kan anpassa en valps vakentider så att dom stämmer överrens med tiderna som han är van vid att få mat på, hur bör man...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Grana
·
J
Övr. Hund En bekant till familjen är på jakt efter en hund. Hon är pensionär men ganska aktiv. Hunden kommer få långa promenader och tillgång till...
Svar
11
· Visningar
5 261
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på hur mycket kan man göra när hunden har en annan ägare på pappret ? Kan hundar ha fler försäkringar än 1 , och om...
2
Svar
27
· Visningar
7 333
Senast: KisseNova
·
H
Övr. Hund ja, min kompis hund ska få ett halsband av mig. Det är en normalstor långhåris tax. Vill dock inte fråga ägaren eftersom jag inästan...
Svar
3
· Visningar
1 273
Övr. Hund Någon som vet det?? Fortune har UVI igen (antagligen) och jag får inte tag på min vet., är lite stressad över att det kan va...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: kiaw
·
J
Övr. Hund Jag har ett vagt minne av att pepparkakor är giftiga för hundar, är det så? Vår lilla Älskling norpade just en pepparkaka och rusade ut...
Svar
7
· Visningar
10 565
D
Övr. Hund Hej Jag ha bestämt mig för att skaffa en långhårig collie. Men så vill jag hitta en seriös och bra uppfödare som föder upp bra mentalt...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: inverterad
·
Övr. Hund :bow: Tack tack alla Bukare för alla goda råd och tips -för nu KAN han det, han kan BACKA!! Min knasiga, underbara Beauceronhanne som...
Svar
8
· Visningar
928
Övr. Hund Min hund blir tjock! Trots samma mängd foder och inget foderbyte och motion som vanligt,så ökar min hund i omfång..Hon ser inte ut som...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag har ju skrivit en tråd innan, om min hund som har en misstänkt tumör, och har även pratat med vet. om operation etc. Men nu har...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Fick nåt erbjudande om glukovet i brevlådan idag, och just det känns väl inte så aktuellt, kändes ganska dyrt för ganska lite innehåll...
2
Svar
22
· Visningar
10 491
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Tycker inte alls det vara speciellt länge sedan som jag kom hem från semestern i Thailand och äntligen fick hämta hem min alldeles egna...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: martha
·
A
Övr. Hund Häromdagen så var jag med om en väldigt obehaglig grej, gick tidig morgonpromenad me hunden och han har haft lite problem med hundmöten...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Donnan
·
S
Övr. Hund ja nu har min hund fått cancer. usch verkligen inte kul. dom tog bort två cystor för snart 2 veckor sen. skickade dom på analys. och...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: saffran2
·
A
Övr. Hund Vår valp äter upp tapeter, dörrkarmar, lister m.m. Eftersom vi bor i hyresrätt är det inte så bra alls! Finns det nått man kan...
Svar
7
· Visningar
6 869
Senast: squarepants
·
L
Övr. Hund ja å killen min har en kastrerad tik på 1år å 3 månader, vi ha testat viltspår utan resultat på intresse, vi jobbar fruktansvärt hårt...
Svar
17
· Visningar
1 461
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka