Har du köpt en hund från en annons...

Sv: Har du köpt en hund från en annons...

har köpt båda våra hundar där o det har gått bra båda gångerna =))

Sv: Har du köpt en hund från en annons...

Jag blev värsta Blocket besatt när brorsans dåvarande flickvän hade köpt sin blandis hund där (omplacering) för typ 3000 kr; ja, måste erkänna att priset tilltalade mig nästan mest. Jag var typ 14-15 då och skulle inte köpa en hund bara på grund av ett billigt pris, men jag började gå igenom hundannonser non-stop i flera veckor efteråt. Nuförtiden har jag fortfarande perioder då jag kollar runt på Blocket, mestadels för skojs skull. Är inte anti-Blocket precis men när det blir dags att köpa hund kommer jag kontakta rasklubben för att få tag på uppfödare.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 084
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 850
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 180
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka