Har du köpt en hund från en annons...

Sv: Har du köpt en hund från en annons...

Men jag kan fortfarande tycka att 80% av alla hundannonser på blocket känns extremt oseriösa.

Det kan man tycka, men fortfarande med dina mått mätta så finns det ju 20% seriösa också :)

*kl

Nej, jag har aldrig köpt en hund på blocket.
Ingenting annat heller för den delen.
Dock har jag sålt på blocket, men ingen hund utan en sadel :D

nope. en via rasklubbens valpförmedling och en hittade jag av en slump på en uppfödares sida då jag kollade efter ev framtida parningar och hon skulle omplaceras. :)

*KL*

Ja det har jag gjort. Min gradis, min lilla blandrastjej, och även basetten fanns med på blocket, dock köpte jag henne när en tjej på buke pm:a om hennes kull.

Nej det har vi inte.
Men skulle inte ha något problem att göra det heller, tycker blocket är ett utmärkt ställe att annonsera :)

kl

Jag har aldrig köpt hund från Blocket,har ju köpt mina hundar från samma uppfödare i 25 års tid..Men tyvärr dog min uppf förra veckan!

Så vem vet,nästa kanske blir från blocket!

Men min dotter köpte hund från Blocket i somras,en trevlig urmysig liten sak,nån korsning pitbull/piraya/marsvin..ja den tror den är nåt sånt,en tvärhand hög och ca 3kg..:eek:

Inte jag, men mor min hittade den här galenpannan på Blocket:

n639101863_747982_3205.jpg

Och -ve o fasa -det är en blandras :eek: 75% gordon 12,5% irländsk och 37,5% engelsk setter.

Den där Settern såg verkligen inte klok ut! :rofl: En på hundra liksom.

Movi, nu får du mig nästan att surfa in på blocket... :angel:

Inte jag, men mor min hittade den här galenpannan på Blocket:

n639101863_747982_3205.jpg

Och -ve o fasa -det är en blandras :eek: 75% gordon 12,5% irländsk och 37,5% engelsk setter.

Haha så sööööt :love:

Men du det blir 125% vovve.... förklarar iofs den busiga ehhhh psykotiska :angel: blicken :rofl::bow::banana:

:o:rofl:
Så det är förklaringen till varför han är som han är :D

50% gordon ska det ju va såklart!

Nu har han vuxit upp till en 6 månaders pubertkille med nonchig blick, moppemuch (som visserligen sitter på hakan och leder tankarna till en mal snarare än setter) och målbrottsskall i falsettläge. Han älskar dessutom att dyka ner med huvudet i trädgårdsdammen, vattenskålen eller toaletten. Som sagt -galenpanna!

Jag älskar den bilden, den speglar verkligen hans intelligensnivå :D Nu är ju visserligen inte settrar kända för att vara de mest intelligenta hundarna :angel:

personligen så har jag inte det nej, köpte från uppfödaren (min foderleverantör till hästen)

men mamma köpte sin BC via blocket annons.

Ja jag har köpt både hund o häst på Blocket + en massa annat:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 084
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 850
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 180
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka