Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vill bara ventilera lite.... Jag blir tokig på alla dessa damer som har sina små ettriga, skällande och framför allt LÖSA...
Svar
11
· Visningar
1 633
Senast: svea
·
M
Övr. Hund Min gamla cockerspanieltik på 13 år har fått diskbråck i nacken. Hon har fått smärtstillande i 2 veckor nu och verkade till en början...
Svar
4
· Visningar
6 588
Senast: Chrissy57
·
S
Övr. Hund kanske kan ni reda ut lite funderingar jag har.;) vad får blandraser tävla, vad får renrasiga - icke brukshundar tävla och vad får...
Svar
18
· Visningar
2 081
Övr. Hund Har hämtat hem en liten valp :love: som ofta kissar på sig av glädje! Vad gör man åt sådant? Just nu försöker jag att inte stressa...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: Trani
·
Övr. Hund Det är otroligt vad tiden går fort. Jag fick iväg 3 av 5 valpar och jag sitter med 2 valpar som jag är mycket stolt över. Dom är båda...
Svar
2
· Visningar
816
Övr. Hund Finns ju bildtrådar på andra raser! Så nu tar vi en med bara schnauzer! Alla storlekar! Här kommer en riesenschnauzer!
2
Svar
28
· Visningar
4 297
Senast: mardley
·
J
Övr. Hund Denna tråd kom upp under ett samtal med några kompisar. Vi pratade om vad de hellst villa ha ut av sin hund. Om de fick välja att deras...
2
Svar
26
· Visningar
1 885
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Jag och mina föräldrar är just nu seriösa spekulanter på en blandis jackrussel/labbe, en jättemysig unghund. När vi först kom dit...
Svar
7
· Visningar
4 026
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund :love: Vilken blick..Så mysigt att ligga bredvid Molly och valpingen :love: Alla valpar utom en sov i godan ro, så...
Svar
1
· Visningar
832
Övr. Hund Vilka här tränar eller har tänkt att börja träna Rallylydnad? Jag ska börja med min "schäfer"pojke, och vill ha inspiration, tips och...
Svar
14
· Visningar
1 443
Senast: attempt
·
Övr. Hund Hur lär jag min hund backa??? Vi går Lydnadskurs just nu och har i läxa till nästa onsdag att lära vår hund backa, minst 5 steg. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
5 735
Senast: mandaaa_
·
F
Övr. Hund Själv har jag en blandning new foundland/golden..En hane på ca 7 år. NAPOLION.. BILD KOMMER. VISA ERA CHARMTROLL:love:
Svar
3
· Visningar
973
Senast: attempt
·
A
Övr. Hund Min valp drar väldigt mycket i kopplet då vi koppeltränar, och jag vill inte att det ska bli en vana. Hur brukar ni göra för att de...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: anja23
·
Hundträning Har införskaffat ny filmkamera så såklart fick pappa filma lite :p. Vovvan heter Lovis och är 1,5 år. Har hållit på med agility sedan...
Svar
3
· Visningar
1 074
R
Övr. Hund Nu har jag bestämt mig för att köpa en klippmaskin. Ni som har lagotto, vilka maskiner har ni? Och vilka skär ska man ha? Är ni nöjda...
Svar
5
· Visningar
3 720
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ja, visst är det mysigt med knähundar :D Sååå nöjd när han får ligga i soffan, det är inte många dagar på året! Då får man passa på...
Svar
13
· Visningar
1 414
Senast: Chili
·
T
Övr. Hund Min mormor och morfar(80år gamla) förstår inte att deras hund inte har ett bra liv. För ca 6 år sen köpte dom en omplaceringshund. En...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: kiaw
·
Övr. Hund Jag har en schäfer på 2 år som jag haft i ca 6 mån. Nu i ca 2 mån har han börjat klia sig så hemskt i ändan:confused: Han får näst...
Svar
18
· Visningar
5 395
Senast: weasel_
·
Övr. Hund Näe, det är INTE min hund, tack, men min svärmor har en Jack Russel som sitter PÅ matbordet medans familjen äter, och tigger vid...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 840
Senast: Tjalfe
·
Övr. Hund Hejsan, Min tanke med denna tråd kommer sig av att när jag fick frågan om att vi ville ta hand om Valle har jag letat eller...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: marytwice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka