Vissa ska ju inte ha hund..

Sv: Vissa ska ju inte ha hund..

Om hunden är så hemsk som du säger så tycker jag att du ska polisanmäla ägaren!! Om polisen då anser att hunden är en fara för andra djur eller människor så tar dom bort den...

Det har kommit in flera polisanmälningar mot den hunden. Men det har inte hänt någonting. Det enda jag skulle vilja är att de kan bygga en hundgård åt hunden så den inte kan springa från gården. Den är snäll och trygg när den går kopplad på promenad. Det är just det att den inte kan vara lös för då attackerar den. Men som sagt, polisen funkade inte:(. Tycker att ägaren borde inse att de inte kan fortsätta såhär...

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 492
Senast: Tonto
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 550
Senast: Migo
·
Övr. Hund Var på promenad med hunden imorse. Han är fem månader, en Bichon Havanais, och väger dryga 3 kg. På en stig möter vi en bekant med hund...
Svar
8
· Visningar
2 211
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Nu behöver jag er hjälp. Jag vet inte hur jag ska agera/bemöta en viss typ av människor. Jag misstänker att de flesta hundägare stött på...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!
  • Uppdateringstråd 31