Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För några år sedan var jag på ett friskvårds seminarium om hund. Det var jätte intressant! En sak som "friskvårdaren" tog upp var...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jag har alltid varit fashinerad av afghanhundar, speciellt dom med svart päls. Är det någon här inne som har en sådan hund? Du får gärna...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Red_Chili
·
P
Övr. Hund Är det jag som är dum i huvudet nu eller? Tänker på "alla" dessa jägare som vind för våg bara SKJUTER sina hundar när dom inte "duger"...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 795
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad har ni för nån? Vi har köpt en lägenhet på 55 m2 och där ska husera 2 människor och 2 stora voffs (varav den ena långhårig så...
Svar
13
· Visningar
5 002
Senast: Icefire
·
Övr. Hund Sitter och tittar ut över fågeldammen, kanske skulle det smaka gott med en and ;)
Svar
0
· Visningar
103
Senast: supersara
·
E
Övr. Hund Behöver en dragsele men kan man ta en vanlig sele och göra om? Har en sele här hemma som har breda nylonband och är väldigt rejäl. Det...
2
Svar
20
· Visningar
4 322
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Idag fotade jag på norrköpings brukshundklubbs utställning hela dagen. Här är ett gäng favoriter från dagen.
2
Svar
20
· Visningar
1 609
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Finns det någon landskod eller dyl på microchip? Kan man alltså se att t ex min ungtik är från Finland vid avläsning av hennes chip?
Svar
5
· Visningar
1 601
W
Övr. Hund Jag har länge velat ha hund, men har förstått att vi inte kunde de pga tiden och jag träna så många hästar. Nu har jag lagt av med...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: western_showman
·
Övr. Hund Kan någon här hjälpa mig att hitta info om inoff utställningen i Köping den 4/11? Jag har redan googlat men inte lyckats hitta något...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: Jozze
·
Y
Övr. Hund Vår golden på 11 månader har för lite mer en månad sedan kollats upp för hälta. Röntgen gjordes men ingenting hittades så vi fick åka...
Svar
13
· Visningar
2 793
Senast: Yoggi
·
Övr. Hund Jaha, vad tror ni, kan det månne bli lydnadshund av denna lilla sak? 8veckor på bilden...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: simba_112
·
A
Övr. Hund Hej allihopa! Läste precis litegrann om tarmvred hos hundar, och blev lite förvirrad. Hur gör ni för att undvika risk för tarmvred...
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: anja23
·
L
Övr. Hund Blev lite inspirerad av Lena Furubergs tråd om tjejen hon såg som tränade:) Jag sitter ju nu med gipsad fot och har inte så mycket...
Svar
9
· Visningar
825
Senast: mandaaa_
·
S
Övr. Hund Åstorp någon? /Syrsa
Svar
1
· Visningar
570
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Och hemska jakthundar..:confused: http://video.google.com/videoplay?docid=-3444186842290436419 Ja, sådant här får man uppleva...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Undrar hur det ser ut för andra raser som ställdes på WDS, har ni fått in resultaten på avels/hunddata?? upptäckte nåt mystiskt i dag...
Svar
2
· Visningar
765
Övr. Hund Vad är det man ska kolla efter? Hur vet man att ett foder är bra/dåligt? Han har alltid ätit Royal Canin från den dagen han föddes...
Svar
16
· Visningar
3 259
Senast: wearisome
·
Övr. Hund Scenario. Medryttare till häst A har med sin hund i stallet, en blandning mellan border collie och springer. Väldigt borderaktig...
Svar
8
· Visningar
951
Övr. Hund Sitter och ska beställa en hur**asele, men vd 17 ska man ha för strl?? Finns från 60cm-100cm, har en vit herde..? Någon som har koll?
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka